Snapchat intră în competiţie cu TikTok. Compania anunţă premii de 1 milion de dolari pe zi pentru utilizatori în noul serviciu "Spotlight"

  • Snap Inc a anunţat luni, „Spotlight”, o funcţie care va permite utilizatorilor să partajeze public videoclipuri în formă scurtă în aplicaţia sa Snapchat, adăugând un serviciu care să concureze cu TikTok şi Instagram Reels.
  • Utilizatorii, care anterior puteau împărtăşi videoclipuri scurte sau poveşti cu prietenii, pot acum să le împărtăşească direct Spotlight şi să adune mai mulţi urmăritori, a spus Snap într-o postare.
443 afișări
Imaginea articolului Snapchat intră în competiţie cu TikTok. Compania anunţă premii de 1 milion de dolari pe zi pentru utilizatori în noul serviciu "Spotlight"

Snapchat intră în competiţie cu TikTok. Compania va acorda premii de 1 milion de dolari pe zi creatorilor de videoclipurile în noul serviciu "Spotlight"

Compania a declarat că va acorda aproximativ 1 milion de dolari în fiecare zi, în restul anului 2020, utilizatorilor ale căror postări ajung în topul platformei, în încercarea de a spori interesul pentru acestă funcţie. Compania mizează că Spotlight ar putea creşte timpul pe care îl consumă clienţii în aplicaţie, oferind mai multe oportunităţi companiei de a difuza reclame.
 
„Spotlight-ul va fi definit de comunitatea noastră - cum îl utilizează, ce creează şi poveştile pe care le spun”, a spus Snap într-o declaraţie scrisă. La fel ca Snapchat, funcţia Spotlight este gratuită pentru utilizatori.
 
Facebook a lansat la începutul acestui an Instagram Reels - versiunea companiei a celebrului TikTok, în care utilizatorii pot înregistra videoclipuri scurte pentru mobil, apoi pot adăuga efecte speciale şi coloane sonore extrase dintr-o bibliotecă de muzică
 
Noul serviciu al SnapChat este o abatere de la o atenţie îndelungată asupra comunicării între prieteni şi a postărilor private care au făcut celebră aplicaţia. Totuşi noul serviciu are potenţialul de a genera venituri mari pentru compania ce şi-a dublat preţul acţiunilor în acest an.
 
Spotlight se va baza pe un algoritm pentru a servi conţinut personalizat utilizatorilor, similar cu ecranul principal de pe TikTok.
 
Snap cu sediul în Santa Monica, California, a declarat că va modera conţinutul din Spotlight şi va elimina videoclipurile care încalcă regulile. Snap se va baza pe oameni şi software pentru a căuta conţinut care încalcă regulile, iar compania a declarat că angajează mai mulţi moderatori de conţinut pentru a ţine pasul cu cererea.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici