#TrebuieSaRepornimBusinessul  Video Câştigătorii crizei: Compania care a avut creştere de 50% în România pe timp de pandemie. Reacţia directorului general

  • Hochland a avut în martie 2020 o creştere a vânzărilor cu peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
  • Cele mai multe cereri au venit pentru telemea, brânză topită şi caşcaval
  • Erik Hageleit, director general al Hochland România, crede că este vital ca producătorul să-şi păstreze angajaţii sănătoşi
7200 afişări

Erik Hageleit, director general al Hochland România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa lactatelor, a spus pentru Ziarul Financiar că în luna martie impactul pandemiei a fost vizibil şi în businessul lor, unde vânzările au crescut cu peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea a venit în contextul în care consumatorii au început să îşi facă mai multe provizii decât în mod obişnuit.

Cele mai multe cereri au venit pentru telemea, brânză topită şi caşcaval, deoarece produsele lor au un termen de valabilitate mai mare.

Directorul general al companiei a mai spus că producătorul a luat mai multe măsuri de siguranţă pentru a păstra continuitatea activităţii, precum asigurarea de măşti şi de mănuşi pentru angajaţi. De asemenea, în fabrică, punctele de dezinfectare au fost înmulţite şi accesul din exterior a fost restricţionat.

Managerul crede că este vital ca producătorul să-şi păstreze angajaţii sănătoşi pentru a avea o producţie continuă şi pentru a putea livra la nivelul cererii din piaţă.

Hochland este un business cu afaceri de aproape 400 mil. lei în 2018, conform ultimele date disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici