BMW a depăşit Mercedes şi a recuperat titlul de cel mai bine vândut brand premium din lume

  • Podiumul este completat de Audi.
  • Tesla creşte cu 87%, dar vinde mai puţin de jumătate din cât vinde producătorul din Munchen şi Stuttgart.
  • Creşte şi Volvo Cars, + 5,6%.
1075 afișări
Imaginea articolului BMW a depăşit Mercedes şi a recuperat titlul de cel mai bine vândut brand premium din lume

BMW a depăşit Mercedes şi a recuperat titlul de cel mai bine vândut brand premium din lume

În anul marcat de criza semiconductoarelor, BMW creşte şi devine cel mai bine vândut brand premium din lume. Primul loc fusese deţinut de Mercedes-Benz începând cu 2016. 

BMW, care a anunţat în decembrie vânzarea a unui milion de maşini electrice, adică reîncărcabil cu priză sau cu zero emisii, a comercializat peste 2,2 milioane de vehicule în 2021, faţă de 2,03 milioane în 2020. În ciuda unei creşteri semnificative a volumelor de modele cu emisii zero (49.000 de unităţi cu aproape 16.400 de comenzi globale pentru EQS), BMW s-a oprit la 2,03 milioane.

După cum confirmă bonusul extraordinar legat de rezultate (până la 6.000 de euro) rezervat angajaţilor germani, Mercedes-Benz a reuşit să-şi menţină marjele ridicate. Livrările flagship-ului S-Class au crescut cu 40% (87.064), iar cele ale Clasei G au atins un maxim istoric, la aproape 42.999 de unităţi. Pentru versiunile AMG, o creştere de + 17% a fost înregistrată la puţin sub 146.000 de bucăţi, în timp ce volumele Maybach au crescut cu peste 50%, până la 15.730 (numai China absoarbe aproximativ 900 de modele pe lună din această gamă de lux).

Pe locul 3 este Audi, care a avut şi un prim semestru foarte promiţător, peste 981.000 de unităţi înmatriculate, ajungând la sfârşitul lunii noiembrie la 1,463 milioane. Datorită deficitului de microprocesoare, acesta se va ridica la aproximativ un milion şi 600 de vehicule marcate la nivel global.

Tesla, ale cărei vârfuri pe bursă l-au transformat pe Elon Musk în cel mai bogat om din lume, a atins un nou record din toate timpurile. Cu 936.000 de unităţi, creşterea raportată de producătorul american de maşini electrice este de 87%.

În 2021, Volvo Cars a crescut vânzările. cu 5,6%. Producătorul suedez deţinută de chinezii Geely (care sunt şi 10% acţionari ai Daimler, care controlează Mercedes-Benz), are volume egale cu aproximativ o treime din BMW şi Mercedes-Benz. Volvo Cars a declarat 698.693 de vehicule livrate, cu o creştere de 64% în gama Recharge, sau 27% din total.

Vânzările online au crescut cu 316%. Cel mai bine vândut model este XC60 cu 215.635 de unităţi, cu aproximativ 23.000 mai mult decât în ​​2020. Apoi sunt XC40 (201.037) şi XC90 (108.231). 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici