Plafar-planuri de dezvoltare la împlinirea a 75 de ani

Plafar-planuri de dezvoltare la împlinirea a 75 de ani

Situată în Top 100 Mărci Româneşti de tradiţie, compania Plafar aduce gust şi sănătate încă din anul 1949, când a fost înfiinţată „Întreprinderea Comercială de Stat PLAFAR”, în subordinea Ministerului Sănătăţii. De-a lungul anilor, produsele Plafar au devenit tot mai apreciate.

Oferta Plafar cuprinde o gamă largă de produse din plante medicinale şi aromatice: ceaiuri simple, combinate şi siropuri concentrate. Cu o cifră de afaceri de aproximativ 2 milioane euro/medie în ultimii 5 ani, compania este în topul producătorilor de profil din România. Iar dacă vorbim de notorietate, Plafar rămâne prima menţiune când este vorba despre ceaiuri medicinale. Anul acesta, în care Plafar împlineşte 75 de ani, compania îşi propune să demareze proiecte de investiţii de anvergură, nu vor lipsi produsele noi iar o miză importantă este reprezentată de deschiderea pe pieţele externe.

În prezent, Plafar realizează peste 75% din cifra de afaceri prin parteneriate cu marile lanţuri de retail, atât prin brand propriu cât şi prin executare de mărci proprii. Ponderea de 25% din cifra de afaceri se realizează prin intermediul distribuitorilor cât şi prin export.

 

Comunicat furnizat si asumat de Novelty Publish

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19339

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici