- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (08.05.2015, 13:28)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BRAT: Licitaţia pentru furnizorii studiului de mobilitate din Studiul de Audienţă OOH, în etapa finală
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) pregăteşte ultima etapă a licitaţiei pentru desemnarea furnizorilor studiului de mobilitate din cadrul Studiului de Audienţă OOH, finaliştii - GfK România, Ipsos Research România şi Metro Media Transilvania - urmând să-şi prezinte ofertele pe 14 mai.
108 afișări
Arina Ureche, director general BRAT (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)
Lansarea Studiului de Audienţă OOH reprezintă cel mai ambiţios proiect al Biroului Român de Audit Transmedia pentru anul 2015, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX. Acest demers are o importanţă majoră pentru industria de specialitate, aducând în prim-plan transparentizarea pieţei de publicitate outdoor, profesionalizarea tranzacţionării spaţiului publicitar, precum şi obţinerea unei monede de tranzacţionare unanim acceptată de piaţă.
Demararea acţiunilor specifice lansării Studiului de Audienţă OOH (SAO) a presupus o serie de acţiuni unitare din partea industriei reunite în cadrul BRAT. Industria outdoor face astfel un pas important către lansarea unui studiu sindicalizat de audienţă, urmând astfel tendinţele internaţionale, dar şi ale celorlalte medii de publicitate din România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Pe lângă beneficiile aduse industriei de outdoor, SAO prezintă o importanţă deosebită şi pentru autorităţile locale şi centrale, urmând să furnizeze informaţii relevante pentru acestea şi să contribuie cu date certe la adoptarea unor decizii privind industria panotajului.
Etapele parcurse până în acest moment în procedura de lansare a SAO au presupus numeroase întâlniri şi dezbateri ale membrilor Departamentului OOH din cadrul BRAT, având ca scop analiza soluţiilor utilizate în domeniu de alte ţări, cercetarea standardelor internaţionale utilizate în domeniul măsurării panotajului, adaptarea acestora la situaţia din România şi stabilirea metodologiei studiului, redactarea brief-ului de cercetare, primirea şi evaluarea ofertelor companiilor de cercetare.
Ulterior finalizării demersului de desemnare a cercetătorilor care vor realiza studiul de mobilitate din cadrul SAO, BRAT va continua procedura de selecţie a furnizorilor pentru celelalte etape ale studiului, respectiv studiul de vizibilitate, prelucrarea rezultatelor şi integrarea acestora într-un soft specializat de exploatare a rezultatelor şi planificare media.
"Lansarea SAO va duce la o schimbare de paradigmă în întreaga industrie a panotajului, aceasta aliniindu-se astfel la nivelul de transparentizare şi profesionalism uzuale deja pentru celelalte medii (presa scrisă, online, radio, TV). Din consultările avute înainte de demararea acestui proiect a reieşit că atât cei care investesc în panotaj, cât şi furnizorii din această industrie doresc să măsoare într-un mod profesionist şi adecvat performanţele panotajului şi să repoziţioneze tranzacţiile din acest domeniu pe criterii profesioniste, credibile. Tranzacţionarea spaţiului publicitar pe bază de rezultate de audienţă obţinute printr-o metodologie acceptată de întreaga industrie şi adaptată la standardele internaţionale în domeniu va duce pe termen lung la o predictibilitate şi stabilitate a investiţiilor în publicitatea OOH, aceasta devenind un mediu mai atractiv pentru investiţiile în publicitate", a declarat Arina Ureche, director general BRAT.
Ţinând cont de maniera în care au decurs etapele parcurse până în prezent, precum şi de interesul acordat de industria panotajului pentru acest proiect, BRAT îşi propune să finalizeze lansarea Studiului de Audienţă OOH până în toamna acestui an.
BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presa scrisă, online, radio şi outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor şi traficul site-urilor.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe