- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (02.10.2014, 16:38)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BRAT organizează seminarii despre strategii media pentru principalele industrii de pe piaţă
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) organizează o serie de seminarii specializate, cu scopul de a oferi pregătire profesională pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing şi branding, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
83 afișări
BRAT organizează seminarii despre strategii media pentru principalele industrii de pe piaţă (Imagine: Shutterstock)
"O campanie de media este eficientă dacă foloseşte date de audienţă exacte, indicatori de performanţă adecvaţi şi instrumente moderne de evaluare. De aceea am demarat această serie de seminarii: arătăm pentru fiecare mare industrie consumatoare de publicitate cum poate să îşi eficientizeze modul în care foloseşte bugetul de media, pornind tocmai de la serviciile SATI, SNA FOCUS şi MIP, dezvoltate de BRAT. Practic, explicăm instrumentele pe care BRAT le pune la dispoziţia specialiştilor pentru realizarea strategiilor de media şi modul în care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piaţă. Accentul este pus pe utilitate, transparenţă, credibilitate, standardizare, măsurabilitate şi eficienţă", a declarat Arina Ureche, directorul general al BRAT.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sam Bankman-Fried a fost condamnat la 25 de ani de închisoare
-
FIFA şi UEFA caută răspunsuri pe fondul unei anchete de corupţie în Federaţia Spaniolă de Fotbal
-
Kievul cere NATO mijloace de apărare antiaeriană după ce Rusia a lovit sistemul energetic ucrainean
-
Avertismentul lui Zelenski: Războiul Rusiei poate ajunge în Europa, dar şi în SUA
În cadrul seminariilor, experţii BRAT prezintă metode concrete prin care specialiştii cu atribuţii manageriale în marketing, branding şi comunicare pot să utilizeze în realizarea strategiilor de media şi în planificarea campaniilor de comunicare măsurătorile standardizate oferite de BRAT privind tirajul, audienţa, traficul şi investiţiile în publicitate, fie că este vorba de mediul online, fie de presă scrisă.
Primul seminar s-a desfăşurat pe 25 septembrie şi a avut tema "Tehnici de utilizare a cercetării media în strategiile de marketing, branding şi comunicare pentru domeniul financiar, bancar şi al asigurărilor".
Următorul seminar va avea loc pe 16 octombrie, la Bucureşti, şi va fi dedicat sectorului bunurilor de larg consum, respectiv zonei produselor alimentare. Alte două seminarii de acest gen vor fi dedicate sectorului cosmeticelor şi produselor de infrumuseţare şi celui de IT şi telecomunicaţii.
BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).
Citește pe alephnews.ro: Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Noi informații despre Kate Middleton. Ce spun oficialii Casei Regale despre tipul de cancer al Prințesei de Wales
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe