Campania Gândul „Romanians adopt remainians”, premiată la gala Internetics 2016

„Romanians adopt remainians”, campania Gândul şi GMP Advertising/Webstyler, a primit trei premii în cadrul galei Internetics 2016, Gândul fiind în top trei branduri premiate.

296 afișări
Imaginea articolului Campania Gândul „Romanians adopt remainians”, premiată la gala Internetics 2016

Campania Gândul „Romanians adopt remainians”, premiată la gala Internetics 2016 (Imagine: Arhiva Foto Mediafax)

 Astfel, „Romanians adopt remainians” a primit următoarele distincţii: Silver în Viral Non Video şi în secţiunea Social Media – Online PR Special Projects şi Winner în secţiunea Art, Culture, Media and Entertainment - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign.

Potrivit Gândul, în competiţie au fost înscrise anul acesta 156 de lucrări de către 29 de participanţi cu lucrări pentru 67 de branduri. Juriul a fost format din peste 30 de specialişti în marketing şi digital şi a fost condus de Ajay Naqvi, x Country Marketing Manager Airbnb India.  „A fost o sesiune de jurizare antrenantă. Nu-mi amintesc să fi trebuit să fac alegeri atât de grele în cadrul unei jurizării până acum. Determinarea juraţilor de a premia doar cele mai bune lucrări împreună cu un nivel foarte ridicat de calitate a lucrărilor au făcut jurizarea şi mai grea, dar plină de satisfacţii. La finalul acestui proces mă simt ca un student, pentru că am acumulat foarte multe: o mai bună înţelegere a brandurilor mari, cât şi a celor mici, a relaţiei dintre succes şi folosirea inovativă a noilor media şi a României şi românilor. De asemenea, sper că eforturile noastre vor contribui la consolidarea traiectului industriilor de marketing şi publicitate din România şi din regiune", a declarat Naqvi.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. 

Lista completă a câştigătorilor:

MRM // McCann a câştigat premii pentru lucrările  „CokeStream Romania” (Silver in Culture – Online Branded Content), „Fakation” şi „Little Money Big Fun” pentru KFC, ambele Gold în Social Media Special Mechanics, „Wi Fi Tests” pentru KFC (Gold pentru Mobile Campaigns, Winner în secţiunea Others - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign şi Silver pe aceeaşi subcategorie) şi „Sprite - uncool check-in” (Silver in Digital Brand Experience).

WEBSTYLER şi-a adăugat încă şapte trofee în portofoliul de trofee Internetics, pentru campania Gândul - „Romanians Adopt Remainians” (Silver în Viral Non Video şi în secţiunea Social Media – Online PR Special Projects şi Winner în sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign), „Star Wars Stunt” pentru Avstore (Silver în Online PR Special Projects), „Instacans” pentru Coca-Cola (Silver în Mobile Campaigns), „The Epic Call To Arms ” pentru Banca Transilvania (Winner în secţiunea Others - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign şi Silver în aceeaşi subcategorie).

Publicis România/Publicis One a câştigat cinci trofee, pentru „Bernie Speed Test” (Gold în Viral Non Video şi în Online PR Special Projects), „Mr. Bear Driver” (Gold în Online Advertising Games şi Silver în Mobile Apps) şi „Shop like a Jedi” pentru Carrefour (Silver în Digital Brand Experience).

Golin s-a clasat anul acesta pe locul patru conform numărului de puncte, cu 4 trofee pentru proiectele „Electric Castle, Unofficial Partners” (Gold in Communities – Brand Built Communities) şi „Vanilla Skype, the first theatre play with an audience casting” (Silver in Online PR Special Projects, Winner in sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment din INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign şi Gold în cadrul aceleiaşi subcategorii).

Leo Burnett România/Publicis One a obţinut 4 trofee de argint: 3 cu TADAAAM by Telekom – Silver în Online Branded Content (Culture), în Brand Built Communities şi în secţiunea Social Media Pages şi unul cu „ABSOLUT Creator” în Digital Brand Experience.

Cele mai premiate companii în cadrul galei de premiere au fost:  1. KFC ( cu 5 trofee câştigate); 2. The Coca-Cola Company (4 trofee); 3. Mediafax / Telekom Romania / Orange România cu câte 3 trofee

Brandurile câştigătoare sunt: ABSOLUT, ACR & FIA, ARCUB/Bucharest2021, Avstore, Bogata City Hall, Banca Transilvania, BCR, Carrefour, Coca-Cola, Electric Castle, Gândul, Grolsch, KFC, Lenovo Yoga, Orange, Pepsi, Rowenta, Salvați Copiii, Sprite, Staropramen, Strongbow, Telekom, Vanilla Skype si WWF.

De asemenea, în competiţie au fost acordate şi trei distincţii speciale:

BEST USE OF TECHNOLOGY : Orange My Heartbeats Orange România, client -  Orange România, agentie -  MullenLowe Profero         

MOST CREATIVE CLIENT OF THE YEAR:  KFC                                                      

SPECIAL AWARD acordat de The Institute:  iLikeIT pentru promovarea industriilor creative digitale

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici