- Home
- Cultură-Media
- (22.11.2016, 11:17)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania Gândul „Romanians adopt remainians”, premiată la gala Internetics 2016
„Romanians adopt remainians”, campania Gândul şi GMP Advertising/Webstyler, a primit trei premii în cadrul galei Internetics 2016, Gândul fiind în top trei branduri premiate.
296 afișări
Campania Gândul „Romanians adopt remainians”, premiată la gala Internetics 2016 (Imagine: Arhiva Foto Mediafax)
Astfel, „Romanians adopt remainians” a primit următoarele distincţii: Silver în Viral Non Video şi în secţiunea Social Media – Online PR Special Projects şi Winner în secţiunea Art, Culture, Media and Entertainment - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign.
Potrivit Gândul, în competiţie au fost înscrise anul acesta 156 de lucrări de către 29 de participanţi cu lucrări pentru 67 de branduri. Juriul a fost format din peste 30 de specialişti în marketing şi digital şi a fost condus de Ajay Naqvi, x Country Marketing Manager Airbnb India. „A fost o sesiune de jurizare antrenantă. Nu-mi amintesc să fi trebuit să fac alegeri atât de grele în cadrul unei jurizării până acum. Determinarea juraţilor de a premia doar cele mai bune lucrări împreună cu un nivel foarte ridicat de calitate a lucrărilor au făcut jurizarea şi mai grea, dar plină de satisfacţii. La finalul acestui proces mă simt ca un student, pentru că am acumulat foarte multe: o mai bună înţelegere a brandurilor mari, cât şi a celor mici, a relaţiei dintre succes şi folosirea inovativă a noilor media şi a României şi românilor. De asemenea, sper că eforturile noastre vor contribui la consolidarea traiectului industriilor de marketing şi publicitate din România şi din regiune", a declarat Naqvi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.
Lista completă a câştigătorilor:
MRM // McCann a câştigat premii pentru lucrările „CokeStream Romania” (Silver in Culture – Online Branded Content), „Fakation” şi „Little Money Big Fun” pentru KFC, ambele Gold în Social Media Special Mechanics, „Wi Fi Tests” pentru KFC (Gold pentru Mobile Campaigns, Winner în secţiunea Others - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign şi Silver pe aceeaşi subcategorie) şi „Sprite - uncool check-in” (Silver in Digital Brand Experience).
WEBSTYLER şi-a adăugat încă şapte trofee în portofoliul de trofee Internetics, pentru campania Gândul - „Romanians Adopt Remainians” (Silver în Viral Non Video şi în secţiunea Social Media – Online PR Special Projects şi Winner în sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign), „Star Wars Stunt” pentru Avstore (Silver în Online PR Special Projects), „Instacans” pentru Coca-Cola (Silver în Mobile Campaigns), „The Epic Call To Arms ” pentru Banca Transilvania (Winner în secţiunea Others - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign şi Silver în aceeaşi subcategorie).
Publicis România/Publicis One a câştigat cinci trofee, pentru „Bernie Speed Test” (Gold în Viral Non Video şi în Online PR Special Projects), „Mr. Bear Driver” (Gold în Online Advertising Games şi Silver în Mobile Apps) şi „Shop like a Jedi” pentru Carrefour (Silver în Digital Brand Experience).
Golin s-a clasat anul acesta pe locul patru conform numărului de puncte, cu 4 trofee pentru proiectele „Electric Castle, Unofficial Partners” (Gold in Communities – Brand Built Communities) şi „Vanilla Skype, the first theatre play with an audience casting” (Silver in Online PR Special Projects, Winner in sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment din INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign şi Gold în cadrul aceleiaşi subcategorii).
Leo Burnett România/Publicis One a obţinut 4 trofee de argint: 3 cu TADAAAM by Telekom – Silver în Online Branded Content (Culture), în Brand Built Communities şi în secţiunea Social Media Pages şi unul cu „ABSOLUT Creator” în Digital Brand Experience.
Cele mai premiate companii în cadrul galei de premiere au fost: 1. KFC ( cu 5 trofee câştigate); 2. The Coca-Cola Company (4 trofee); 3. Mediafax / Telekom Romania / Orange România cu câte 3 trofee
Brandurile câştigătoare sunt: ABSOLUT, ACR & FIA, ARCUB/Bucharest2021, Avstore, Bogata City Hall, Banca Transilvania, BCR, Carrefour, Coca-Cola, Electric Castle, Gândul, Grolsch, KFC, Lenovo Yoga, Orange, Pepsi, Rowenta, Salvați Copiii, Sprite, Staropramen, Strongbow, Telekom, Vanilla Skype si WWF.
De asemenea, în competiţie au fost acordate şi trei distincţii speciale:
BEST USE OF TECHNOLOGY : Orange My Heartbeats Orange România, client - Orange România, agentie - MullenLowe Profero
MOST CREATIVE CLIENT OF THE YEAR: KFC
SPECIAL AWARD acordat de The Institute: iLikeIT pentru promovarea industriilor creative digitale
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe