- Home
- Cultură-Media
- (22.11.2013, 10:00)
- Liliana Micu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania “Why Don’t You Come Over” premiată la PR Awards
Campania “Why Don’t You Come Over”, creată şi susţinută de Gândul şi GMP, a obţinut titlul de „Campania Anului” la a XI-a ediţie a Romanian PR Awards, organizată de Forum for International Communications, pe 20 noiembrie, la JW Marriott Bucureşti.
143 afișări
Campania “Why Don’t You Come Over” premiată la PR Awards
“Este un premiu pe care îl merită românii, cei care au înţeles că este timpul să venim cu un răspuns, care au preluat campania începută de GMP şi Gândul.info şi au transformat-o într-o cauză personală. Sper să îi avem alături în continuare pentru că nu plănuim să ne oprim. România merită o imagine mai bună în Europa şi în lume, şi are şi atuurile pentru aceasta, aşa cum demonstrează această campanie”, declară Claudiu Pândaru, director editorial Gândul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vacanțele îi sperie pe italieni. 40% dintre ei sunt anxioși pentru că nu știu unde merg la vară
-
Marea Britanie. Premierul Rishi Sunak face o mişcare surpriză: alegerile generale vor avea loc în luna iulie
-
China, din nou în vizorul acuzaţiilor. Marea Britanie afirmă că Beijingul a oferit Rusiei ,,ajutor letal” pentru invazia din Ucraina
-
Când ar putea UE să înceapă oficial negocierile de aderare a Ucrainei şi Republicii Moldova? Pasul ar putea întâlni obstacole după preluarea preşedinţiei UE de către Budapesta
"Am avut şansa să lucrăm împreună o campanie în care s-au aliniat toate planetele: colegi care au stat nopţile ca totul să iasă bine şi repede, un client cu curaj, care a ţinut bine de tot pasul cu partea de content editorial, două popoare care exceleaza la capitolul simţul umorului şi un moment în care presa internaţională nu se aştepta să afle şi altfel de lucruri despre România. Cred că lecţia cea mai importantă este că, în era Facebook, oamenii şi brandurile au mai multă putere reală de a schimba lucrurile decât oricand.", a precizat Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.
În cadrul evenimentului, au fost acordate 19 premii de aur, 30 de premii de argint şi 9 diplome de excelenţă de către un juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Belgia, Olanda, Suedia, Franţa şi România.
Iniţiativa a pornit în luna februarie a acestui an, ca răspuns la acţiunea iniţiată de cotidianul britanic „The Guardian”, de descurajare a emigranţilor români şi bulgari de a veni să lucreze în Regatul Unit. Campania a pornit cu afişe prin care, într-o manieră amuzantă şi uşor ironică, se descriau avantajele pe care le prezintă România, în raport cu Marea Britanie, britanicii fiind, astfel, invitaţi să vină în România.
Afişele s-au viralizat rapid pe reţelele sociale, iar campania a fost preluată de nenumărate publicaţii şi site-uri din toată lumea. Cel mai popular afiş a fost cel prin care frumuseţe româncelor era comparată cu cea a Ducesei de Cambridge şi a surorii acesteia, acestea două bucurându-se de o imensă apreciere şi popularitate în rândul britanicilor.
Următoarea etapă a campaniei a adus invitaţia concretă adresată britanicilor de a găsi o „canapea” oferită de români pentru a petrece câteva zile în România şi a se convinge singuri de adevarul mesajelor din afişe. În plus, pe site-ul www.whydontyoucomeover.co.uk, a fost adăugată o secţiune specială unde angajatorii români puteau oferi joburi britanicilor.
Campania a generat peste 5 milioane de afişări în presa românească (print, online, radio, TV) şi peste 100 de materiale în presa internaţională, fiind premiată atât în ţară, la Gala Internetics, la Golden Drum, cât şi peste hotare, la AdStars. De asemenea, Why Don’t You Come Over a fost nominalizată la CannesLions 2013, la categoria PR, subcategoriile „Crisis” şi „Media”, dar şi la European Excellence Awards la categoria „Bulgaria, Romania, Croatia, Slovenia, Serbia, Montenegro, Bosnia-Herzegovina”
Citește pe alephnews.ro: „Pregătiți-vă”: Guvernul britanic lansează un site menit să-i ajute pe oameni să supraviețuiască în situații de criză, inclusiv o nouă pandemie. Care sunt obiectele „esențiale”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Nikki Haley spune că va vota cu Donald Trump, fostul ei rival: „N-a fost perfect, dar Biden e o catastrofă”
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Destinaţia turistică superbă, unde plaja este la o distanţă de mai puţin de o oră de pârtia de schi - GALERIE FOTO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum trăiește, de fapt, acum, Alexandru Tudor. A ales viața monahală, deși nu se poate călugări! Transformarea fizică e incredibilă și e imposibil de recunoscut, la 52 de ani
PROSPORT.RO
Marele actor Costel Constantin a trăit clipe de coșmar înainte să moară. Ultimul apel este cutremurător
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe