Conducerea TVR a decis înfiinţarea a două noi departamente, unul de marketing şi unul de business

Consiliul de Administraţie (CA) al Societăţii Române de Televiziune (SRTv) a decis, luni, înfiinţarea a două noi departamente în TVR, unul de marketing şi unul de business, au declarat pentru MEDIAFAX surse din instituţie.

548 afișări
Imaginea articolului Conducerea TVR a decis înfiinţarea a două noi departamente, unul de marketing şi unul de business

Conducerea TVR a decis înfiinţarea a două noi departamente, unul de marketing şi unul de business (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Planul de înfiinţare a acestor departamente a mai fost analizat de membrii CA al TVR şi în alte şedinţe din trecut, însă a fost respins până în acest moment.

Decizia de înfiinţare a acestor două departamente noi a fost luată însă, luni, cu majoritate de voturi, în şedinţa CA, au precizat sursele citate.

Unul dintre membrii CA al TVR care a votat în şedinţa de luni împotriva acestui proiect a fost Claudiu Brînzan.

Acesta a precizat, pentru MEDIAFAX, că a votat împotrivă întrucât pentru înfiinţarea celor două noi departamente este necesară modificarea organigramei TVR.

"Eu şi mai mulţi colegi nu am fost de acord cu această măsură întrucât, atunci când era preşedinte director general Claudiu Săftoiu, am semnat un memorandum cu Guvernul României (în 2012, n.r.), prin care eram păsuiţi de nişte datorii cu condiţia să respectăm nişte reguli, printre care şi aceea de a nu modifica organigrama. Or noi am considerat că apariţia a două noi departamente în structura SRTv automat înseamnă modificare de organigramă şi, din păcate, nu am avut câştig de cauză", a spus Claudiu Brînzan. El a precizat că speră ca încălcarea acestui memorandum de către TVR să nu aibă consecinţe negative pentru Televiziunea Română.

Până la ora difuzării acestei ştiri, preşedintele-director general al TVR, Stelian Tănase, nu a putut fi contactat de agenţia MEDIAFAX.

Pe de altă parte, agenţia MEDIAFAX a relatat încă din 25 septembrie că TVR vrea să înfiinţeze un departament de business, care să dezvolte Televiziunea Română în mediul online, să crească numărul de persoane care se ocupă de vânzarea de publicitate şi să exploateze financiar Arhiva televiziunii publice.

"Noi încercăm să dezvoltăm zona de new business. Vom repropune Consiliului de Administraţie înfiinţarea unui departament de business, în care zona de online, Video-on-Demand şi de monetizare a Arhivei reprezintă o direcţie strategică (...) Suntem convinşi că avem o mină de aur şi vrem să o ducem către public şi să şi câştigăm bani din asta", a declarat, pe 25 septembrie, pentru MEDIAFAX, Lucian Romaşcanu, consilier în chestiuni de management al preşedintelui-director general al TVR, Stelian Tănase.

Totodată, Lucian Romaşcanu a precizat că, în acest moment, există o structură de marketing comunicare şi de vânzări de publicitate în TVR, însă aceasta nu acoperă aspecte importante şi necesare într-o televiziune.

"Părţi importante dintr-un departament de marketing, normale, ale unei televiziuni nu fac parte din departamentul de marketing al Televiziunii Române, precum activitatea de promo, de grafică. Sunt în afara departamentului. Pe partea de vânzări de publicitate este o subdimensionare flagrantă a schemei. În acest moment există doar trei persoane în televiziunea publică care se ocupă direct de vânzarea de publicitate şi nu există o abordare coordonată în ceea ce priveşte dezvoltarea de business online. În intenţia noastră vor exista departamente diferenţiate pe misiunile lor", a spus Lucian Romaşcanu.

El a mai spus la momentul respectiv că există intenţia creării unui departament de marketing şi comunicare, "care să se ocupe exclusiv de partea aceasta şi care să integreze toate serviciile necesare". "Şi ne propunem să avem un departament comercial care va avea şi sectorul de vânzare de publicitate bine completat cu personal. Şi, de asemenea, intenţionăm să avem şi o zonă de business care să se ocupe de monetizarea unor servicii în care TVR excelează, de producţie, de studiouri ş.a.m.d., de monetizare a Arhivei TVR", a mai spus atunci Lucian Romaşcanu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici