Florin Alexandrescu, noul director operaţional al grupului de firme MediaPro

Florin Alexandrescu, actualmente CME Sales Strategist Slovacia, România & Sales Director Nova TV, Cehia, a fost numit director operaţional al grupului de firme MediaPro, urmând să coordoneze activitatea operaţională a tuturor diviziilor MediaPro şi strategia de marketing şi vânzări a grupului.

6 afișări

Potrivit unui comunicat remis Mediafax, Florin Alexandrescu are 32 de ani şi a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Finanţe-Bănci, cu specializare în Bănci şi Burse de Valori. El şi-a început cariera în 1997, ca analist financiar în cadrul unei companii de brokeraj şi, din 1999, lucrează pentru PRO TV S.A, în primii doi ani drept Research Coordinator în cadrul Departamentului de Cercetare PRO TV. În perioada 2000-2001, Alexandrescu a fost Sales Executive în Departamentului de Vânzări al PRO TV, apoi Sales Manager PRO TV în perioada 2001-2006.

"Este a treia mare provocare din cariera mea. Sper ca rezultatele să fie comparabile cu cele obţinute în poziţiile anterioare, în privinţa creşterii veniturilor, valorii, marginii de profit şi consolidării brandurilor pe piaţă. Echipa MediaPro este formată din profesionişti recunoscuţi în piaţa media din România şi din ce în ce mai solicitati în pieţele din străinătate. Anul 2008 va fi unul foarte important pentru MediaPro, care va continua dezvoltarea în România, dar şi în alte teritorii", a declarat Florin Alexandrescu.

MediaPro este cel mai mare grup de firme media din România şi unul dintre cele mai importante din Europa Centrală şi de Est. Înfiinţat în septembrie 1990, grupul s-a dezvoltat semnificativ, având performanţe deosebite în majoritatea domeniilor în care activează şi potenţialul de a deveni unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa media din sud-est-ul Europei. MediaPro dezvoltă proiecte în toate zonele de comunicare, inclusiv publishing (ziare şi reviste), broadcasting (radio), producţie de cinema şi televiziune, servicii de ştiri şi conţinut pentru new media, distribuţie de entertainment, media online, indoor media, cinematografe şi educaţie. Astfel, Publimedia, MediaPro Studios, MediaPro Pictures, MediaPro Distribution, ProVideo, Mediafax, MediaPro Interactiv, Indoor Media, Coprint, Mediasat, Compania de Radio Pro, Hollywood Multiplex Operations şi Fundatia Pro păstrează şi impun pe piaţa românească standarde înalte ale calităţii şi excelenţei în media.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici