- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (12.04.2012, 11:58)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mediafax Group România a preluat licenţele GQ şi Glamour de la Condé Nast International
Mediafax Group România a semnat un acord de licenţă cu Condé Nast International pentru publicarea cu efect imediat a titlurilor deja existente Gentlemen’s Quarterly (GQ) şi Glamour, potrivit unui comunicat de presă.
1029 afișări
Mediafax Group România a preluat licenţele GQ şi Glamour de la Condé Nast International
"Noul nostru parteneriat cu Mediafax va înlesni menţinerea calităţii publicaţiilor GQ şi Glamour în România. Mediafax este partenerul ideal pentru ca afacerea noastră să se dezvolte", anunţă Carol Cornuau, preşedinte al Condé Nast International - pieţe emergente.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
-
Ambasadorul Israelului distruge Carta ONU cu un tocător de hârtie. A protestat împotriva votului pro-Palestina
-
Cum poate fi blocată Rusia pe front. Ucraina aşteaptă primele avioane de luptă F-16 în iunie sau iulie - surse
-
Novak Djokovic, lovit de o sticlă de apă, a ieşit de pe teren sângerând
Orlando Nicoară, CEO al grupului Mediafax, declară: "Ne încântă şi ne onorează să adăugăm portofoliului nostru în continuă expansiune publicaţii high-quality ca GQ şi Glamour. Sunt două branduri care pot deveni motoare promiţătoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare, mai ales într-o zonă unde creativitatea şi conţinutul pot genera o cotă mai bună de piaţă şi o audienţă mai loială".
Grupul Mediafax are o infrastructură consacrată şi puternică de media. Portofoliul Mediafax include revista de lifestyle The One şi alte publicaţii, cum ar fi ProSport, Pro Motor şi cotidianul financiar Ziarul Finanicar. De asemenea, Mediafax deţine, sub acelaşi nume, o agenţie de ştiri şi o platformă digitală.
Condé Nast, o divizie a Advance Publications, este un reper al excelenţei în publicarea de multimedia. Condé Nast operează în acest moment pe 25 de pieţe, publicând 138 de reviste, peste 100 de site-uri şi peste 170 de aplicaţii de tabletă şi smartphone, sub nume celebre precum Vogue, GQ, Glamour, Wired, Condé Nast Traveller şi Vanity Fair. Cele mai recente acţiuni includ lansarea Vogue în Olanda, Condé Nast Traveller în India şi Rusia, GQ în Brazilia şi Turcia, AD în China şi India, Glamour în Brazilia.
Citește pe alephnews.ro: Administrația Biden va crește de 4 ori tariful pe EV-urile importate din China. China critică planurile SUA
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce transformare pentru femeia care l-a înnebunit pe Gigi Becali! A făcut avere din imaginile cu ea dezbrăcată!
PROSPORT.RO
Ce a pățit acest pensionar italian de 79 de ani, după ce s-a cuplat cu o româncă de 28 de ani. Cine (și CE) era Simona, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe