- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (01.02.2011, 11:54)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministerul Dezvoltării vrea să promoveze brandul turistic pe canale TV internaţionale
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) lansează procedura de achiziţie de publicitate pe canale internaţionale de televiziune, cu un buget maxim de 4 milioane de euro, fără TVA, pentru promovarea brandului turistic naţional, a anunţat marţi instituţia.
27 afișări
Ministerul Dezvoltării vrea să promoveze brandul turistic pe canale TV internaţionale
Potrivit MDRT, banii provin din fonduri europene.
Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, a creşterii gradului de cunoaştere a ţării pe plan internaţional şi a majorării numărului de turişti proveniţi în special de pe principalele pieţe prioritare.
Vor fi difuzate spoturi de 30 secunde şi de 20 de secunde în proporţie egală (50% spoturi de 30 de secunde şi 50% spoturi de 20 de secunde).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Hamas acceptă propunerea de încetare a focului prezentată de Egipt și Qatar / Israelul începe ofensiva în Rafah
-
Preşedintele Iohannis se întâlneşte cu Joe Biden la Casa Albă
-
BREAKING NEWS Israelul a început o operaţiune în Rafah / Netanyahu: Propunerea Hamas este departe de a satisface cererile Israelului
-
Polonia verifică dacă judecătorul care a cerut azil în Belarus a fost spion
Ofertantul va asigura distribuţia echilibrată a spoturilor pe durata unei campanii de 12 luni, iar numărul difuzărilor va fi distribuit în mod egal pe zile.
"MDRT doreşte ca cel puţin 60% din spoturi să fie difuzate la ore de maximă audienţă corespunzătoare fiecărei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre acestea", se arată într-un comunicat al ministerului.
Canalele vizate sunt primele trei posturi de televiziune internaţionale în funcţie de audienţa în rândul persoanelor care călătoresc în interes de afaceri şi de plăcere şi fac minim 6 călătorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avatajoasă din punct de vedere economic în condiţiile celui mai mic cost pe punctul de audienţă, conform media planului oferit. Durata contractului este de 12 luni de la data atribuirii acestuia.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Școala de stat nu îi pregătește pe elevi pentru viitor. Elevii trebuie să învețe la privat
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Povestea unui miliardar controversat. Cum a ajuns acesta dintr-un criminal cu acte în regula un afacerist de succes ce învârtea miliarde, iar acum este falimentar şi aproape să ajungă la puşcărie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Manechinul a simțit că trebuie să atragă atenția între burlacii milionari de la Miami și a apărut așa în public, dar a fost întrebată imediat: „Ești bolnavă?”
PROSPORT.RO
Ce salariu are o farmacistă de la Dr. Max sau Catena, acum, în 2024. De necrezut câți lei primește lunar, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe