RoNewMedia - Bulucea, Google România: Utilizatorii caută rezultate, nu se uită dacă firma e locală sau globală

Companiile din România nu îşi aleg partenerii cu care lucrează la promovarea online după criteriul tipului de companie, dacă aceasta este una globală sau locală, ci se uită la rezultatele pe care le pot obţine a declarat Dan Bulucea, directorul Google România în cadrul conferinţei RoNewMedia.

136 afișări
Imaginea articolului RoNewMedia - Bulucea, Google România: Utilizatorii caută rezultate, nu se uită dacă firma e locală sau globală

Dan Bulucea (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)

"Nu cred că utilizatorii se gândesc: acesta este un produs global, îl prefer pe cel local", a răspuns Bulucea la întrebarea dacă există o competiţie între marile companii internaţionale precum Facebook sau Google şi site-urile locale. "Pe de altă parte, nu toate firmele locale capitalizează oportunităţile de business locale. Există agenţii de turism care încep să facă business în România pentru că sunt agenţii care nu capitalizează oportunităţile din România", a spus Bulucea.

"Lupta este dură dar problema nu este cum concurăm noi cu site-urile globale. Este doar o etapă de dezvoltare a pieţei", a spus Călin Rotăruş, General Manager al Goldbach Audience. "Provocarea noastră este să explicăm mai bine care sunt diferenţele: de ce ai face publicitate pe o reţea low cost, de ce ai face publicitate pe o reţea de branduri româneşti sau pe o reţea globală. Trebuie să învăţăm cum le folosim pe toate", a spus Rotăruş.

Citeşte mai multe despre conferinţa RoNewMedia pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici