Televiziunea pentru copii Nickelodeon s-a lansat în grila digitală a UPC România

Televiziunea pentru copii Nickelodeon s-a lansat, din aprilie, în grila digitală - pachetele Medium şi Large - a companiei de comunicaţii prin cablu UPC România.

1740 afișări
Imaginea articolului Televiziunea pentru copii Nickelodeon s-a lansat în grila digitală a UPC România

Televiziunea pentru copii Nickelodeon s-a lansat în grila digitală a UPC România

Nickelodeon difuzează seriale pentru copiii între 2 şi 14 ani, printre care "The Penguins of Madagascar", "iCarly", "True Jackson", "Victorious", "SpongeBob SquarePants" şi "Dora the Explorer".

Programul Nickelodeon este disponibil în varianta audio în limba română, iar site-ul www.nickelodeontv.ro pune la dispoziţia utilizatorilor servicii suplimentare în limba română, precum: orarul programului, promo-uri şi materiale de descărcat.

Pe platforma digitală a UPC în România se distribuie în prezent şase canale TV pentru copii, oferta extinzându-se prin lansarea Nickelodeon. Potrivit UPC, media box-ul digital asigură un mediu TV sigur, prin clasificarea programelor TV în funcţie de vârsta copiilor.

Canalul Nickelodeon este adus în România de MTV Networks International, divizie a Viacom Inc. şi a fost introdus în grila de programe în urma solicitării clienţilor UPC. "Urmărim constant solicitările pe care le primim de la clienţi în centrele noastre de relaţii cu clienţii şi în Call Center, astfel încât grila de programe pe care o propunem clienţilor să fie în pas cu schimbările de pe piaţa TV din România şi cu preferinţele clienţilor noştri", a declarat Silvia Tomaschek, Video Product Manager UPC România.

Lansarea pe UPC Digital TV vine la circa şase luni după ce Kinga Czuczor, Head of Affiliate Sales and Marketing, MTV Networks International, a anunţat, în 11 noiembrie 2009, la Convenţia de Comunicaţii prin Cablu, că MTV Networks va localiza, din 2010, postul de televiziune pentru copii Nickelodeon, care până anul trecut a difuzat program doar în limba engleză. Atunci, Kinga Czuczor a precizat că, din 2010, postul Nickelodeon va difuzat programe zilnic, 24 de ore din 24.

Nickelodeon face parte din portofoliul de canale al MTV Networks International şi a fost lansat la nivel internaţional în 1979, în SUA. Nickelodeon este un brand multimedia de divertisment dedicat în exclusivitate copiilor, care în prezent numară 54 de canale dedicate, 111 site-uri web şi 17 servicii de canale mobile în Africa, Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, America Latină şi America de Nord. Nickelodeon precum şi toate titlurile şi logo-urile aflate în legatură cu acesta sunt mãrci înregistrate ale Viacom Inc.

MTV Networks International mai deţine brand-urile multimedia de divertisment: MTV (Music Television), VH1, Nickelodeon, MTVNHD, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy, Comedy Central şi Game One. Brand-urile MTV Networks sunt urmărite în 632 milioane de case din 162 de ţări, în 33 de limbi. Diversele holding-uri ale companiei includ de asemenea domenii precum media digitală, editură, home video, radio, muzică înregistrată, licenţiere & merchandising şi două divizii de filme, MTV Films şi Nickelodeon Movies. MTV Networks este o companie a Viacom Inc.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din România. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.250.000 de clienţi în 200 oraşe. Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă. La data de 24 februarie 2010, LGI oferea servicii de înaltă calitate, în 14 ţări, în principal în Europa, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa. (www.lgi.com).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici