Televiziunea TLC va avea de la 1 martie o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy şi modern - FOTO

TLC, televiziunea internaţională de divertisment şi lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery Networks, va avea de la 1 martie o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy şi modern, şi va difuza noi serii în premieră, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

200 afișări
Imaginea articolului Televiziunea TLC va avea de la 1 martie o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy şi modern - FOTO

Televiziunea TLC va avea de la 1 martie o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy şi modern - FOTO

Potrivit sursei citate, "TLC se adresează femeilor moderne, încrezătoare în forţele proprii, având responsabilităţi diverse, capabile să se implice în mai multe proiecte în acelaşi timp, curioase să afle mai multe despre viaţa altor persoane şi care au o perspectivă pozitivă asupra vieţii".

"Noua imagine a TLC este rezultatul unor cercetări derulate în regiune despre tot ceea ce este relevant pentru femeile din ziua de azi, dar şi despre ceea ce reprezintă sau ar putea să reprezinte TLC pentru ele. Astfel, ne-am dat seama că TLC este un canal mult mai tânăr şi mult mai captivant decât credeam până acum. În cele mai multe ţări unde este distribuit, publicul TLC este format din femei tinere, active şi cu studii, iar noul look li se potriveşte ca o mănuşă. Logoul roşu aprins este mai îndrăzneţ şi toată comunicarea va urma această direcţie. TLC este o combinaţie între informaţii interesante şi poveşti de viaţă sau, aşa cum spunem noi, este «Life Worth Watching»", a declarat Ada Roseti, director de programe Europa de Sud-Est.

Lansat în Europa de Sud-Est în 2011, TLC ocupă primul loc în topul televiziunilor pentru femei din regiune, oferindu-le poveşti de viaţă asemănătoare cu ale lor.

"Noua gamă de culori oferă televiziunii un aer plin de energie şi optimism, reflectând valorile de bază ale brandului - de încredere, îndrăzneţ, întotdeauna remarcabil. Această reîmprospătare a imaginii poziţionează televiziunea mai aproape de programele pe care le oferă, despre viaţa aşa cum este ea cu adevărat", se spune în comunicat.

Grila TLC include episoade noi ale unora dintre cele mai populare emisiuni, cum ar fi "Honey Boo Boo", "Regele cofetarilor" şi "24 de ore la Urgenţă", dar şi noi serii în premieră, abordând subiecte diverse, de la viaţa de familie, până la sfaturi practice despre problemele de zi cu zi.

Printre programele care pot fi urmărite pe TLC începând din luna martie se numără: "Honey Boo Boo" (sezonul 2) - în fiecare luni, de la 21.00 (copila de 7 ani cu cea mai puternică influenţă asupra culturii pop revine în noi episoade din seria de mare success Honey Boo Boo); "90 de zile până la nuntă" - începând din 18 martie, de la 22.00 (telespectatorii vor urmări cinci cupluri care explorează lumea complicată a poveştilor de dragoste internaţionale); "Surorile" - începând din 29 martie, de la 21.00; "Măritate cu Mafia" - începând din 4 aprilie, de la 21.00; "Aceeaşi soţie, altă pălărie" (sezonul 2) - începând din 28 aprilie, de la 21.00; "24 de ore la Urgenţă" (sezonul 4) - începând din 1 mai, de la 23:00; "Dependenţe stranii" - începând din 25 mai, de la 22:00.

În prezent, TLC este disponibilă în aproape 170 de pieţe şi în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite. TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent zece televiziuni: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD, Discovery Science HD şi Discovery Turbo Extra HD.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici