- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (26.02.2014, 18:28)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Televiziunea TLC va avea de la 1 martie o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy şi modern - FOTO
TLC, televiziunea internaţională de divertisment şi lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery Networks, va avea de la 1 martie o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy şi modern, şi va difuza noi serii în premieră, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
200 afișări
Televiziunea TLC va avea de la 1 martie o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy şi modern - FOTO
Potrivit sursei citate, "TLC se adresează femeilor moderne, încrezătoare în forţele proprii, având responsabilităţi diverse, capabile să se implice în mai multe proiecte în acelaşi timp, curioase să afle mai multe despre viaţa altor persoane şi care au o perspectivă pozitivă asupra vieţii".
"Noua imagine a TLC este rezultatul unor cercetări derulate în regiune despre tot ceea ce este relevant pentru femeile din ziua de azi, dar şi despre ceea ce reprezintă sau ar putea să reprezinte TLC pentru ele. Astfel, ne-am dat seama că TLC este un canal mult mai tânăr şi mult mai captivant decât credeam până acum. În cele mai multe ţări unde este distribuit, publicul TLC este format din femei tinere, active şi cu studii, iar noul look li se potriveşte ca o mănuşă. Logoul roşu aprins este mai îndrăzneţ şi toată comunicarea va urma această direcţie. TLC este o combinaţie între informaţii interesante şi poveşti de viaţă sau, aşa cum spunem noi, este «Life Worth Watching»", a declarat Ada Roseti, director de programe Europa de Sud-Est.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Hamas acceptă propunerea de încetare a focului prezentată de Egipt și Qatar
-
Germania îşi recheamă ambasadorul în Rusia din cauza îngrijorărilor legate de atacul cibernetic
-
Războiul cu drone maritime a început. Ce fac Statele Unite?
-
Macron şi von der Leyen îl presează pe Xi al Chinei cu privire la comerţ în discuţiile de la Paris
Lansat în Europa de Sud-Est în 2011, TLC ocupă primul loc în topul televiziunilor pentru femei din regiune, oferindu-le poveşti de viaţă asemănătoare cu ale lor.
"Noua gamă de culori oferă televiziunii un aer plin de energie şi optimism, reflectând valorile de bază ale brandului - de încredere, îndrăzneţ, întotdeauna remarcabil. Această reîmprospătare a imaginii poziţionează televiziunea mai aproape de programele pe care le oferă, despre viaţa aşa cum este ea cu adevărat", se spune în comunicat.
Grila TLC include episoade noi ale unora dintre cele mai populare emisiuni, cum ar fi "Honey Boo Boo", "Regele cofetarilor" şi "24 de ore la Urgenţă", dar şi noi serii în premieră, abordând subiecte diverse, de la viaţa de familie, până la sfaturi practice despre problemele de zi cu zi.
Printre programele care pot fi urmărite pe TLC începând din luna martie se numără: "Honey Boo Boo" (sezonul 2) - în fiecare luni, de la 21.00 (copila de 7 ani cu cea mai puternică influenţă asupra culturii pop revine în noi episoade din seria de mare success Honey Boo Boo); "90 de zile până la nuntă" - începând din 18 martie, de la 22.00 (telespectatorii vor urmări cinci cupluri care explorează lumea complicată a poveştilor de dragoste internaţionale); "Surorile" - începând din 29 martie, de la 21.00; "Măritate cu Mafia" - începând din 4 aprilie, de la 21.00; "Aceeaşi soţie, altă pălărie" (sezonul 2) - începând din 28 aprilie, de la 21.00; "24 de ore la Urgenţă" (sezonul 4) - începând din 1 mai, de la 23:00; "Dependenţe stranii" - începând din 25 mai, de la 22:00.
În prezent, TLC este disponibilă în aproape 170 de pieţe şi în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite. TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.
În România, Discovery Networks distribuie în prezent zece televiziuni: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD, Discovery Science HD şi Discovery Turbo Extra HD.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Școala de stat nu îi pregătește pe elevi pentru viitor. Elevii trebuie să învețe la privat
Citește pe www.zf.ro: Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Povestea unui miliardar controversat. Cum a ajuns acesta dintr-un criminal cu acte în regula un afacerist de succes ce învârtea miliarde, iar acum este falimentar şi aproape să ajungă la puşcărie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Manechinul a simțit că trebuie să atragă atenția între burlacii milionari de la Miami și a apărut așa în public, dar a fost întrebată imediat: „Ești bolnavă?”
PROSPORT.RO
Care este melodia cea mai periculoasă pentru șoferi, dacă o ascultă la volan. E una dintre preferatele românilor!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 20:12
-
astăzi, 19:41
Tehnica agricolă a vechilor mayaşi ar putea revoluţiona agricultura marţiană