- Home
- Economic
- ALBA IULIA, (09.01.2018, 13:22)
- Dragos Suciu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce au descoperit inspectorii pe lotul autostrăzii Sebeş-Turda care trebuia să fie gata pentru recepţia construcţiei. CNAIR: "Ele clar trebuie remediate” | FOTO
Mai multe neconformităţi au fost constatate, marţi, pe lotul 3 al Autostrăzii Sebeş-Turda, care are 12,5 kilometri şi se întinde de la Aiud la Decea, în urma unei inspecţii făcute pentru recepţionarea tronsonului, iar elementele pentru siguranţa rutieră nu sunt întrunite.
19955 afișări
Ce au descoperit inspectorii pe lotul autostrăzii Sebeş-Turda care ar fi trebuit să fie gata pentru recepţia construcţiei. CNAIR: "Ele clar trebuie remediate” | FOTO
VEZI MAI JOS GALERIA FOTO
Purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Alin Şerbănescu, a declarat, marţi, presei, după inspecţia pentru recepţionarea lotului 3 al Autostrăzii Sebeş-Turda, că anumite neconformităţi descoperite în luna noiembrie 2017 s-au menţinut.
”Am constatat că s-au menţinut anumite neconformităţi descoperite şi în luna noiembrie a anului trecut, ca atare, vom vedea şi ce spun şi celelalte două echipe, pentru că au fost trei echipe, practic, astăzi în inspecţie, una care s-a ocupat de verificarea structurilor, una de siguranţa rutieră şi a treia echipă, noi împreună cu presa, cea care s-a ocupat de partea de drumuri. După câte am văzut, există aceste neconformităţi, se va întruni comisia în după-amiaza aceasta, va studia inclusiv documentele şi în funcţie de ce se va stabili se va decide dacă se acordă sau nu recepţia”, a spus Alin Şerbănescu.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 20:22
• Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
ieri, 15:47
-
ieri, 18:03
-
ieri, 14:37
• Ciolacu, declaraţie bizară: "Buzăul nu e în Moldova şi vă rog frumos să nu mă jigniţi"
-
ieri, 14:24
• Se construieşte un nou aeroport internaţional în România. Proiectul a primit acordul ROMATSA
-
ieri, 13:24
• NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
-
ieri, 12:46
• „Este foarte bolnav”. Îngrijorările cu privire la Regele Charles sunt din ce în ce mai mari
-
ieri, 12:44
-
ieri, 11:07
• Tancurile Abrams donate de americani nu sunt folosite de ucraineni din cauza dronelor ruseşti
-
ieri, 10:23
-
ieri, 09:55
-
ieri, 09:40
• Directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia a fost reţinut
-
ieri, 09:33
-
ieri, 22:05
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 793. SUA anunţă încă 6 miliarde de dolari ajutor militar pentru Kiev / Ucraina distruge un elicopter militar rusesc pe aeroportul Ostafievo din Moscova / Putin arestează un jurnalist de la Forbes / Corpurile a 140 de ucraineni morţi, returnate familiilor
-
ieri, 14:23
Constructorului i s-a pus în vedere să remedieze deficienţele constatate anul trecut, potrivit lui Şerbănescu.
”Vorbim de exces de bitum, vorbim de probleme legate de rugozitate, adică de aderenţa în sine a asfaltului, vorbim de elemente de planeitate executate neconform, care, din perspectiva circulaţiei, pot crea probleme”, a completat Alin Şerbănescu.
Întrebat de jurnalişti dacă s-ar putea circula în siguranţă, el a răspuns: ”Deocamdată să spunem că nu ne antepronunţăm, dar elementele pentru siguranţa rutieră considerăm că nu sunt întrunite în ceea ce priveşte partea de drum”.
La inspecţie a fost prezent şi constructorul, care urmează să dea explicaţii în cadrul comisiei.
Şerbănescu nu a putut preciza, în acest moment, dacă se va face sau nu recepţia, însă a spus că cel târziu până în luna martie se va circula pe acest tronson.
”Până în maxim luna martie, ca să dau aşa un termen realist, se va putea circula, în condiţiile în care constructorul înţelege că nu se mai face rabat de la calitate în România, în condiţiile în care nu cerem altceva sau alt tip de calitate decât cel care se practică în ţările europene”, a mai spus Şerbănescu.
El a remarcat, pe parcursul inspecţiei, că drumul este denivelat în mai multe locuri.
”Există soluţii tehnice de remediere a acestor deficienţe, dar ele presupun muncă, un timp mai lung sau mai scurt, dar ele clar trebuie remediate”, a afirmat purtătorul de cuvânt al CNAIR.
De asemenea, el a precizat că lotul 4 este programat pentru o inspecţie în luna februarie.
”Vom vedea cum evoluează lucrurile în realitate acolo, iar celelalte două loturi sunt programate şi ele anul acesta spre a fi deschise circulaţiei. Vom vedea de asemenea cum vor evolua lucrările în zonă şi în funcţie de acestea vom stabili dacă se va face recepţia sau nu”, a afirmat Ştefănescu.
Autostrada Sebeş-Turda va avea o lungime totală de 70 de kilometri şi va traversa parţial judeţele Alba şi Cluj, fiind împărţită în patru loturi.
Primul lot se întinde pe 17 kilometri, de la intrarea pe autostradă în Sebeş, până la Pârâul Iovului, după Alba Iulia. Lotul doi are o lungime de 24,3 kilometri şi se întinde de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud, iar lotul trei, care are 12,5 km, se întinde de la intrarea în Aiud până la Decea. Ultimul lot are 16,3 km şi se termină în Turda.
Valoarea lucrărilor, fără TVA, este de 541.739.137 de lei pentru lotul 1, 549.332.393 de lei pentru lotul 2, 420.511.921 de lei pentru lotul 3, 470.004.894 de lei pentru lotul 4, toate fiind finanţate din fondul de coeziune, 85%, şi bugetul de stat – 15%.
Citeşte şi: O companie americană construieşte în Transilvania un parc industrial, o centrală electică şi o seră
Citeşte şi: PwC: Economia globală este aşteptată să crească cu aproape 4%, România va păstra tendinţa/ PREVIZIUNI în 2018
Citeşte şi: RECORD de trafic pe aeroporturile din Bucureşti în 2017: Profitul CNAB a crescut cu 45% faţă de anul precedent
Citeşte şi: Ryanair, promoţie în luna ianuarie pentru 500.000 de bilete de avion. Care sunt reducerile
Citeşte şi: Mugur Isărescu: Euro va fluctua cu 5%, dar nu vă spun faţă de ce reper. Lăsaţi cursul să-şi facă datoria!
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe