- Home
- Economic
- (07.11.2020, 08:02)
- Teona Tomoiaga
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce cumpără generaţia Z. Ce caută la raft şi care sunt argumentele care îi conving
- Pentru 68% din tineri contează ca produsul să fie eco friendly
- Pentru fete contează într-o măsură mai mare ca produsele să fie prietenoase cu mediul
- Pentru aproape 50% dintineri contează mult că un produs este realizat local
946 afișări
Ce cumpără generaţia Z. Ce caută la raft şi care sunt argumentele care îi conving
Pandemia a schimbat şi comportamentul generaţiei Z. Tinerii între 16-24 de ani nu au dat năvala în online să cumpere pe baza dorinţelor de moment, ci sunt gata de sacrificiu.
Şapte din zece tineri sunt influenţaţi pozitiv dacă un produs este eco-friendly sau made in Romania. Nici nu mai pun banii pe primul loc, ci echlibrul între viaţa personală şi muncă. Şi, mai ales, să muncească de plăcere. Aşa că dacă vrei să atragi un tânăr în compania ta, trebuie să îi oferi un job care să îl pasioneze şi să-i laşi şansa pentru viaţă în afara muncii. O spune Dragoş Petrescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori locali, la o emisiune a Ziarului Financiar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Războiul din Ucraina, ziua 793. Moscova avertizează că va reacţiona dacă activele ruseşti îngheţate vor fi confiscate / Grecia nu va trimite sisteme Patriot în Ucraina
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
Dragoş Petrescu: 51% dintre ei doresc să ia calea antreprenoriatului sau a management-ului. Pandemia a făcut un switch în dorinţele lor de consum. Adică ei au direcţionat banii pe care ei îi alocau înainte în călătorii spre zona de training şi pregătire. Preferă să cheltuiască pe produsele astea de igienă personală şi de siguranţă, evident, epidemiologică. Pentru ei contează provenienţa locală, adică produs în România, şi asta merge de le obiecte, dar şi produse de mâncat. 68% din ei, pentru ei contează ca produsul să fie eco-friendly.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:50
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 793. Moscova avertizează că va reacţiona dacă activele ruseşti îngheţate vor fi confiscate / Grecia nu va trimite sisteme Patriot în Ucraina
-
astăzi, 07:46
CFR Cluj se apropie la un punct de locul doi, după succesul din deplasare cu Universitatea Craiova