Ce este ”shoppertainment-ul” şi ce rol MAJOR are în industria de cumpărături

Ca să convingă oamenii să renunţe, măcar din când în când, la comoditatea cumpărăturilor efectuate online, unele dintre marile magazine şi centre comerciale din Marea Britanie apelează la diverse metode de a-i distra, creând ceea ce se cheamă ”shoppertainment“, scrie The Guardian.

Share pe Facebook 549 afişări

Ce este ”shoppertainmentul” şi ce rol MAJOR are în industria de cumpărături

Divertismentul pentru cumpărători îmbracă diverse forme, de la invitarea acestora să stea cuminţi pe scaune şi să miroasă atenţi cafeaua pe care magazinul vrea să le-o vândă, la ateliere diverse sau chiar mici spectacole. Unul dintre primele magazine care a încercat să atragă lumea cu spectacole este Selfridges din Londra, care mai recent a început să organizeze ateliere pentru cei stresaţi, unde participanţii sunt ajutaţi să se ”regăsească“ prin intermediul unor activităţi cum ar fi curăţatul cartofilor.

Debenhams, care şi-a recrutat şef de la Amazon anul trecut, organizează preselecţii în stilul emisiunilor TV destinate descoperirii de talente ca X-Factor pentru angajaţi în unele din magazinele sale, pentru a transforma mersul la cumpărături într-o experienţă cât mai amuzantă, scrie Business Magazin.

Pentru recenta sa inaugurare, centrul comercial Westgate Oxford a apelat la o serie de mici spectacole inspirate de Alice în Ţara Minunilor, iar angajaţii unuia dintre magazinele chiriaşe, John Lewis, au beneficiat de pregătire din partea unei companii de teatru în toată regula, Oxford Playhouse, inclusiv de lecţii de dicţie şi de limbaj al trupului, ca să-şi joace cât mai bine rolurile în faţa clienţilor.

 

 

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
cumparaturi ,
industrie ,
magazine ,
shoppertainment
Versiunea: mobil  |  completa
ULTIMA ORĂ
BREAKING NEWS! Gest FĂRĂ PRECEDENT anunţat pe neaşteptate de Liviu Dragnea. „Este un APEL DISPERAT”

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

mediafax.ro
Închide