- Home
- Economic
- PARIS, (27.06.2014, 18:36)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Daimler şi Nissan vor produce vehicule de lux, la o nouă fabrică de 1 miliard de euro din Mexic
Daimler şi Nissan Motor vor produce vehicule de lux la o nouă fabrică de 1 miliard de euro (1,4 miliarde dolari) care va fi construită în Mexic, acesta fiind cel mai mare proiect convenit de cele două companii în cadrul unui parteneriat vechi de patru ani, relatează Bloomberg.
194 afișări
Daimler şi Nissan vor produce vehicule de lux, la o nouă fabrică de 1 miliard de euro din Mexic
Cei doi constructori auto vor asambla până la 300.000 de automobile Mercedes-Benz şi Infiniti, la o unitate de producţie care va fi înfiinţată îin apropierea fabricii Nissan din Aguascalientes, deschisă în noiembrie 2013, într-un proiect de 2 miliarde de dolari.
Noua unitate de producţie va intra în exploatare în 2017.
"Acest proiect arată cum colaborarea noastră, care a început în Europa, a dobândit anvergură mondială", a declarat Carlos Ghosn, director general al alianţei Renault-Nissan.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Daimler colaborează cu alianţa Renault-Nissan din 2010. Parteneriatul, concentrat iniţial pe maşinile de oraş şi vehiculele comerciale uşoare, s-a extins între timp pentru a include motoare şi sisteme de transmisie.
Proiectul anunţat vineri va ajuta extinderea gamei Infiniti şi reducerea costurilor pentru Mercedes, care vrea să devanseze BMW în privinţa vânzărilor şi profitului, până la sfârşitul deceniului.
Daimler şi Nissan vor crea o companie mixtă cu participaţii egale pentru administrarea construcţiei şi operării fabricii din Mexic, care va ajunge la aproape 5.700 de angajaţi.
Producţia modelelor Infiniti este programată să înceapă în 2017, iar pentru Mercedes un an mai târziu.
Cele două companii anticipează că fabrica va ajunge la capacitate maximă în 2021.
Cu această decizie, Mercedes urmează exemplul Audi, al doilea mare producător de automobile de lux din lume, care vrea să înceapă asamblarea de SUV-uri în oraşul mexican San Jose Chiapa, în 2016.
BMW analizează mai multe amplasamente în Mexic, pentru o nouă fabrică în America de Nord, au declarat în aprilie persoane apropiate situaţiei.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe