- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (27.09.2013, 11:14)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mediafax Group intră în acţionariatul 2Parale
Mediafax Group anunţă preluarea unui procent minoritar din acţiunile 2Parale, prima şi cea mai mare reţea de afiliere din România, se arată într-un comunicat dat publicităţii vineri.
1087 afișări
Mediafax Group intră în acţionariatul 2Parale
Potrivit comunicatului, tranzacţia ar urma să se încheie până la finele acestui an, urmând ca Mediafax Group să preia procentele deţinute de Ştefan Iordache. Tranzacţia va fi asistată de casa de avocatură Biriş Goran, lider de piaţă în domeniul asistenţei juridice în tranzacţiile IT.
La runda de investiţii participă şi Sergiu Neguţ (partener Wanted Transformation, ex-Deputy CEO&Board member Regina Maria), care va deveni acţionar minoritar şi membru al board-ului. Dorin Boerescu va rămâne în continuare CEO şi cel mai important acţionar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O bibliotecă din America acceptă poze cu pisici în loc de bani
-
Republica Moldova a expulzat un diplomat rus din cauza secţiilor de votare deschise în Transnistria
-
Preşedintele Vladimir Putin va vizita China în luna mai
-
Militarii europeni continuă să demisioneze, exact când NATO are nevoie de ei. Situaţia e prezentă şi în România / Statele occidentale discută despre stagiu militar obligatoriu
"Ecommerce-ul este o direcţie strategică pentru Mediafax Group, este o componentă importantă a strategiei noastre de transformare dintr-o companie de media clasică într-una adaptată timpurilor actuale. Succesul 2Parale în acoperirea pieţei, eforturile lor în educarea partenerilor, atât magazine, cât şi afiliaţi, precum şi echipa de management ne-au convins să ne alăturăm şi să punem umărul la creşterea acestui business, a declarat Orlando Nicoară, director general Mediafax Group.
"Parteneriatul cu Mediafax este o etapă naturală în evoluţia 2Parale, dată fiind poziţia ambelor companii pe pieţele pe care activează. Vom intensifica alături de ei eforturile de educare a pieţei şi de creştere a portofoliului, consolidându-ne poziţia pe piaţa de performance marketing, atât în afiliere, cât şi în pay-per-click. Alături de asocierea strategică cu Mediafax purtam discuţii avansate şi pentru atragerea de capital de creştere - oportunităţile sunt foarte mari şi vrem să profităm de momentul foarte bun în care ne aflăm", a explicat Dorin Boerescu.
"Am intrat în acţionariatul 2Parale încrezător în potenţialul de dezvoltare al reţelei. Mă bucur să văd că acest potenţial a dat roade şi că 2Parale şi-a consolidat statutul de lider al pieţei de marketing afiliat. Sunt convins că şi pe viitor evoluţia reţelei va fi una cel puţin la fel de bună", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Prin acest parteneriat, 2Parale devine singura reţea de afiliere folosită în portofoliul de site-uri al Mediafax Group, care atinge zilnic peste 1,5 milioane de vizitatori duplicaţi şi mai bine de 6 milioane de vizitatori unici/lună.
2Parale este prima şi cea mai mare reţea de afiliere din România şi Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondată şi condusă de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti şi traineri români Google AdWords) este agenţie Platinum Google Engage. 2Parale e singura reţea de marketing afiliat membră a IAB România. Portofoliul 2Parale include peste 275 de campanii (printre care se numără Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro, F64, Miniprix şi TinaR) şi mai bine de 26.000 de afiliaţi, care au livrat 83 de milioane de click-uri şi au generat advertiserilor vânzări de peste 62,6 de milioane de lei (fără TVA). Conversiile generate prin 2Parale sunt publicate şi pot fi accesate în timp real.
Având experienţa de peste 20 de ani a Agenţiei de presă Mediafax şi unele dintre cele mai puternice echipe editoriale, Mediafax Group are ca expertiză producţia de conţinut editorial valoros şi dezvoltarea de platforme optime pentru distribuţia sa. Rezultat al sinergiei operaţiunilor de print şi online, Mediafax Group produce cel mai diversificat conţinut media de pe piaţa românească, atragând o audienţă de milioane de cititori lunar. Portofoliul Mediafax Group include 26 de branduri (printre care se numără Ziarul Financiar, Mediafax, Business Magazin, Pro Sport, The One, Ce se întâmplă, doctore?, Glamour, gandul.info, Pro Motor, Playboy, GQ), dintre care 9 lideri de piaţă, reprezentând produse editoriale print sau online ce furnizează cel mai diversificat conţinut de pe piaţa media din România. Este publisherul cu cele mai mari venituri din publicitate în print şi online (sursa: BRAT, ianuarie - decembrie 2012).
Citește pe alephnews.ro: Nvidia lansează noul GPU „Blackwell” de ultimă generație. Cipul va revoluționa industriile de pretutindeni: „Poate transforma vorbirea în video 3D”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Mai bogați în câteva secunde: O eroare la Banca Comercială din Etiopia le-a permis oamenilor să extragă sume uriașe de bani
Lovitură dură pentru salariaţii din România: Ce se întâmplă cu zilele libere din acest an ale angajaţilor
Cea mai nouă tehnologie robotică din lume în practica neurochirurgicală, implementată într-un spital din România. Cum s-a ajuns la această realizare
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Așa arată tânăra care a apărut lângă un milionar și și-a mărit tariful, iar site-ul ei a picat din cauza cererii!
PROSPORT.RO
Meteorologii Accuweather anunță un aprilie istoric în România. Temperaturi și fenomene meteo ciudate în București!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe