Producătorul de ceasuri inteligente Vector Watch atrage finanţări de 5 milioane dolari

Grupul GECAD, al antreprenorului Radu Georgescu, a anunţat miercuri o nouă investiţie, de două milioane de dolari, în Vector Watch, producătorul de ceasuri inteligente beneficiind de asemenea de o finanţare de trei milioane de dolari de la Catalyst România şi mai mulţi investitori privaţi.

940 afișări
Imaginea articolului Producătorul de ceasuri inteligente Vector Watch atrage finanţări de 5 milioane dolari

Producătorul de ceasuri inteligente Vector Watch atrage finanţări de 5 milioane dolari

Grupul GECAD, al investitorului Radu Georgescu, a anunţat miercuri o nouă investiţie, de două milioane de dolari, în Vector Watch, producătorul de ceasuri inteligente beneficiind de asemenea de o finanţare de trei milioane de dolari de la Catalyst România şi mai mulţi investitori privaţi.

"GECAD Group anunţă o nouă investiţie de două milioane de dolari în Vector Watch, conducând aceată rundă de finanţare de cinci milioane de dolari. În continuare, GECAD Group rămâne cel mai mai important acţionar, până în prezent alocând Vector Watch alte două milioane de dolari. Pentru acestă rundă, alături de GECAD Group au participat Catalyst România şi un număr de investitori privaţi", arată compania, într-un comunicat.

Radu Georgescu a afirmat că noua investiţie va susţine dezvoltarea ceasului şi că platforma tehnologică a Vector Watch va fi pusă la dispoziţia altor producători de dispozitive purtabile.

La rândul său, fondul de private equity Catayst România a anunţat că susţine Vector Watch cu 1,5 milioane euro, pentru operaţiunile de cercetare şi dezvoltare.

La noua rundă de finanţare au participat, de asemenea, Radu Apostolescu şi Bogdan Vlad (antreprenori şi investitori, cofondatori eMAG), precum şi Mihai Popescu (cu o experienţă de 23 de ani în dezvoltarea de platforme informatice şi servicii IT).

Start-up-ul Vector Watch a fost fondat anul trecut de antreprenorul Andrei Pitiş. Compania de tehnologie are birouri la Londra, Silicon Valley, Amsterdam, Hong Kong şi Bucureşti.

Ceasurile companiei au fost lansate în România în octombrie, la preţuri între 300 şi 500 de euro, fiind distribuite prin Orange. Ceasurile au ecran alb - negru, pot funcţiona până la 30 de zile cu o singură încărcare a bateriei şi sunt compatibile cu sistemele de operare iOS, Android şi Windows Phone.

Smartwatch-urile au fost dezvoltate de la zero în România, de la proiectare şi design la platforma software sau hardware, şi sunt asamblate în China.

Afacerea lansată anul trecut în România are în prezent sediul central la Londra şi este condusă de un fost director general al producătorului de ceasuri Timex, Joe Santana.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici