- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Produsul LIDL care a întrecut branduri rivale de 10 ori mai scumpe
Marca proprie de whisky Lidl a întrecut branduri rivale de zece ori mai scumpe în clasamentul publicat în ultima ediţie din Whisky Bible de la Jim Murray.
Produsul LIDL care a întrecut branduri rivale de 10 ori mai scumpe (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Whisky-ul Lidl se vinde în Marea Britanie cu 16 euro. Acesta a fost foarte apreciat de experţii de la Jim Murray, dând băuturii 88,5 puncte din 100, scrie Ziarul Financiar.
Lidl a reuşit să întreacă branduri de 10 ori mai scumpe, doi dintre cei mai apropiaţi rivali, Imperial Tribute (care se vinde la 150 de euro sticla) şi Prime Blue (120 de euro sticla) au avut scoruri mai mici.
În 2012, Lidl a lansat un whisky vechi de 33 de ani la numai 47 de euro. În mod normal, un whisky de 33 de ani s-ar fi vândut la peste 120 de euro sticla.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
-
Premierul italian Giorgia Meloni şi-a anunţat candidatura la alegerile europene
-
Doi ucraineni au fost ucişi în Germania. Un rus a fost reţinut
-
Cinci sturioni capturaţi de braconieri au fost eliberaţi în apă de poliţiştii de frontieră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 17:10
Prinţul Harry va sărbători a zecea aniversare a Jocurilor Invictus la Londra
-
astăzi, 16:39
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 795. Armata ucraineană a doborât nouă drone, ruşii au interceptat 17 drone / Doi ucraineni ucişi în Germania, un suspect rus a fost reţinut / Moscova ameninţă Occidentul cu un răspuns sever dacă îi sunt atinse activele