- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (30.05.2014, 16:47)
- Adrian Dumitrache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Romtelecom şi Cosmote vor trece la brandul "T" al Deutsche Telekom din toamnă. Cum arată noul logo - FOTO
Romtelecom şi Cosmote România vor încheia în această toamnă procesul de adoptare a brandului "T" al grupului german Deutsche Telekom, care deţine 40% din OTE Grup (Grecia), acţionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali.
14135 afișări
Romtelecom şi Cosmote vor trece la brandul "T" al Deutsche Telekom din toamnă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele două companii, care sunt controlate de OTE Group, în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul în această toamnă", se arată într-un comunicat al Romtelecom şi Cosmote România remis MEDIAFAX.
Numele şi identităţile comerciale ale companiilor Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala Bucureşti, NextGen şi Telemobil nu vor fi schimbate, se arată comunicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
"Romtelecom şi Cosmote România vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, după finalizarea tuturor procedurilor legale. Continuitatea serviciilor nu va fi afectată în niciun fel. Serviciile şi produsele existente, fie mobile sau fixe, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi de business, vor rămâne neschimbate. În plus, odată ce noul brand «T» va fi lansat, clienţii Romtelecom şi Cosmote România (...) vor beneficia de noi oferte şi promoţii", se mai spune în comunicat.
Rebrandingul este un proces multilateral, care implică aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse şi servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenţă online comună şi multe altele.
Ambele companii vizează o tranziţie lină către noul brand, cu toate activităţile necesare şi legate de acest proiect finalizate înainte de lansarea oficială.
Romtelecom este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicaţii. Acţionari sunt grupul elen OTE - 54,01% şi Ministerul pentru Societatea Informaţională - 44,99%.
Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, în scădere cu 1,6% faţă de 2012.
Profitul operaţional înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul întregului an, în scădere cu 11,1% comparativ cu 2012.
Cosmote România este al treilea jucător de pe piaţa de telefonie mobilă, după Orange România şi Vodafone România.
În 2013, veniturile au scăzut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro.
Profitul operaţional pro forma înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus faţă de 2012.
Operatorul mobil are ca acţionari pe Cosmote Group, parte a OTE Group - 70% şi Romtelecom - 30%.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe