- Home
- Economic
- NEW YORK, (17.06.2013, 10:03)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Salonul aeronautic de la Paris: Airbus şi Boeing se bat pentru supremaţie
Airbus şi Boeing s-au poziţionat pentru prezentări importante la salonul aeronautic care începe luni la Paris, în lupta aprinsă pentru supremaţia pe piaţa avioanelor comerciale, relatează CNBC.
323 afișări
Salonul aeronautic de la Paris: Airbus şi Boeing se bat pentru supremaţie (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
În cazul Airbus, atenţia se va concentra pe noul avion A350 XWB, care a efectuat vineri primul său zbor test.
Boeing va miza pe anunţarea aşteptată a celei de-a treia versiuni, mai mari, a aeronavei 787 Dreamliner.
Aşa cum se întâmplă de obicei, ambele companii vor încerca să demonstreze că reuşesc să câştige comenzi în detrimentul celeilalte.
Salonul din acest an are loc într-o perioadă în care atât Airbus cât şi Boeing se află în cea mai bună formă financiară. Ambele au profituri şi comenzi în creştere, datorită cererii mondiale pentru avioane cu consum redus de carburant.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ai pisici înainte de 25 de ani? Te paște schizofrenia! Ce au descoperit cercetătorii
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
Comenzile primite de Boeing şi Airbus se întind în majoritatea cazurilor pe mai mulţi ani, iar în unele cazuri până la sfârşitul deceniului.
Pe lângă creşterea comenzilor, întrebarea este dacă cei doi producători de avioane reuşesc cu succes să îşi mărească şi marrjele de profit şi eficienţa producţiei.
În ultimii Ani, Airbus a reuşit să îşi îmbunătăţească eficienţa liniilor de producţie, în timp ce Boeing a anunţat că trebuie să îşi mărească marjele, iar acest fapt se va întâmpla odată cu creşterea producţiei 787.
Succesul din anii următori va fi determinat, în ambele cazuri, de lansarea şi livrarea unor noi modele de aeronave.
Boeing s-a confruntat cu numeroase întârzieri costisitoare în producţia 787, inclusiv cu consemnarea la sol a aeronavelor din cauza unor incendii la baterii şi se concentrează pe evitarea unor probleme similare cu 737MAX.
Airbus urmează la rândul ei să facă primele livrări de avioane A350 XWB spre sfârşitul acestui an.
Citește pe alephnews.ro: Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe