- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (02.09.2014, 18:31)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Selgros a investit 6 milioane euro în reamenajarea magazinelor din Băneasa şi Berceni
Reţeaua cash&carry Selgros a investit 6 milioane de euro în reamenajarea magazinelor din cartierele Băneasa şi Berceni din Bucureşti, ale căror vânzări ar putea creşte cu până la 15% comparativ cu o unitate clasică.
322 afișări
Selgros a investit 6 milioane euro în reamenajarea magazinelor din Băneasa şi Berceni (Imagine: Mihai Dascalescu/Mediafax Foto)
"După 13 ani de prezenţă pe piaţa din România, considerăm că este oportun să continuăm tranziţia către un nou nivel al experienţei de cumpărături pentru clienţii noştri. Procesul de remodelare a început la Iaşi şi va continua şi în anii următorii ani. Investiţia este una consistentă şi in final toate magazinele vor fi remodelate. Nu am decis care va fi următorul magazin. În medie, vânzările cresc cu 5-15% după remodelare", a declarat Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros Cash&Carry România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Remodelarea a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de "mini-pieţe" în interiorul magazinului, transformarea funcţională a zonelor principale, îmbunătăţirea sortimentaţiei şi un nou design. Remodelarea celor două unităţi Selgros a fost finalizată într-o perioadă de 4 luni, ambele magazine având program normal de funcţionare pentru clienţi pe durata lucrărilor.
"Este un proces de umanizare a retailului, pe care ne dorim să îl replicăm în toate unităţile deţinute în România", a mai spus Vlad.
În ceea ce priveşte extinderea reţelei, şeful Selgros spune că mai sunt oraşe în care pot fi deschise magazine, dar compania nu este presată de timp.
"Dorinţa noastră este să acoperim toate oraşele cu peste 200.000 de locuitori. Mai sunt cateva pete albe pe hartă, pe care să le acoperim, dar nu suntem presaţi de timp", a arătat Vlad.
La începutul anului, Selgros şi-a anunţat intrarea în comerţul online printr-un parteneriat cu platforma de servicii de aprovizionare online megamarket.ro, prin care livrează direct clienţilor peste 11.000 de produse alimentare şi nealimentare.
Anul trecut, atât cifra de afaceri, cât şi profitul net ale Selgros au scăzut, cu 9,8%, la 3,09 miliarde lei (699 milioane euro), şi, respectiv, cu 21,3%, la 54 milioane lei (12,2 milioane euro).
Selgros Cash&Carry România, parte din grupul elveţian TransGourmet Holding SE, are o reţea de 19 magazine.
Concurentul direct al Selgros este lanţul german Metro Cash&Carry, controlat de grupul german Metro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe