Jocurile de pe Facebook, strategie de campanie pentru candidaţii înscrişi la legislativele din SUA

Candidaţii la alegerile legislative din Statele Unite au o nouă strategie de campanie şi anume creează jocuri pe Facebook pentru a strânge informaţii importante despre alegătorii din circumscripţiile lor electorale, relatează CNN.

27 afișări
Imaginea articolului Jocurile de pe Facebook, strategie de campanie pentru candidaţii înscrişi la legislativele din SUA

Jocurile de pe Facebook, strategie de campanie pentru candidaţii înscrişi la legislativele din SUA

"Jocurile de pe Facebook sunt absolut subestimate în spaţiul politic. În condiţiile în care utilizatorii petrec mai multe ore pe zi pe Facebook, jocurile fac posibil un alt mediu prin care ei să interacţioneze şi să se informeze despre candidaţi, în timp ce campania strânge date de importanţă critică despre utilizator", a declarat Vincent Harris, directorul executiv al Harris Media, o firmă care creează jocuri pe această reţea de socializare.

"Obţinem nume şi e-mailuri (şi alte date care sunt disponibile) ale fiecărui utilizator, informaţii care sunt de importanţă majoră pentru o campanie online de succes", a adăugat Harris.

Un articol din Wall Street Journal critica luni această idee a jocurilor create de candidaţi pe Facebook, afirmând că o serie de informaţii personale ale utilizatorilor au fost transmise unor firme de publicitate.

Întrebat dacă aceste critici îl îngrijorează, Harris a răspuns negativ, argumentând că informaţiile sunt puse la dispoziţie de utilizator, prin acceptarea termenilor respectivelor jocuri.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici