Twitter pierde cei mai activi utilizatori

Potrivit unor cercetări interne ale Twitter consultate de Reuters, unii dintre cei mai activi utilizatori îşi şterg propriile conturi. Twitter se străduieşte îi păstreze - fiind esenţiali pentru afacere.

364 afișări
Imaginea articolului Twitter pierde cei mai activi utilizatori

Twitter pierde cei mai activi utilizatori

Aceşti "heavy tweeters" reprezintă mai puţin de 10% din totalul utilizatorilor lunari, dar generează 90% din toate tweet-urile şi jumătate din veniturile globale. Twitter-iştii "grei" au fost în "declin absolut" de când a început pandemia, a scris un cercetător Twitter într-un document intern intitulat "Unde au plecat twitterii?".

Un "heavy tweeter" este definit ca fiind o persoană care se conectează la Twitter şase sau şapte zile pe săptămână şi care lansează un mesaj de aproximativ trei sau patru ori pe săptămână, se arată în document.

Cercetarea a constatat, de asemenea, o schimbare de interese în ultimii doi ani în rândul celor mai activi utilizatori anglofoni ai Twitter, care ar putea face platforma mai puţin atractivă pentru agenţii de publicitate.

Criptomonedele şi conţinutul "not safe for work", care include nuditate şi pornografie, sunt subiectele de interes cu cea mai mare creştere în rândul utilizatorilor intensivi vorbitori de limba engleză, a constatat raportul.

În acelaşi timp, interesul pentru ştiri, sport şi divertisment este în scădere în rândul acestor utilizatori. Tweeturile pe aceste subiecte, care au ajutat Twitter să îşi consolideze imaginea de "piaţă digitală a oraşului" din lume, aşa cum a numit-o cândva Musk, sunt, de asemenea, cele mai dorite pentru agenţii de publicitate.

Twitter a refuzat să precizeze câte dintre tweet-urile sale sunt în limba engleză sau câţi bani câştigă de la vorbitorii de limbă engleză. Dar acest segment demografic este important pentru afacerile Twitter, spun unii analişti.

Platforma a obţinut mai multe venituri din reclame numai din Statele Unite decât de pe toate celelalte pieţe combinate în trimestrul al patrulea, potrivit scrisorii sale către investitori, iar majoritatea reclamelor din Statele Unite vizează probabil utilizatorii vorbitori de limba engleză, a declarat Jasmine Enberg, analist la Insider Intelligence.

Twitter a fost motivat să investigheze tendinţele "îngrijorătoare" în rândul utilizatorilor care ar fi putut fi mascate de creşterea generală a numărului de utilizatori activi zilnici şi să înţeleagă mai bine declinul celor mai activi utilizatori ai companiei, se arată în documente. Studiul nu a formulat nicio concluzie specifică cu privire la motivul pentru care utilizatorii mari ai platformei sunt în declin.

Solicitat să comenteze concluziile documentelor interne, un purtător de cuvânt al Twitter a declarat luni: "Efectuăm în mod regulat cercetări cu privire la o mare varietate de tendinţe, care evoluează în funcţie de ceea ce se întâmplă în lume. Audienţa noastră generală a continuat să crească, ajungând la 238 de milioane de mDAU în al doilea trimestru al anului 2022", a spus purtătorul de cuvânt, folosind un acronim pentru utilizatorii activi zilnici monetizabili.

Numărul de utilizatori grei interesaţi de conţinut NSFW şi de conţinut despre criptomonede a crescut, potrivit cercetării.

Twitter este una dintre puţinele platforme majore de social media care permite nuditatea pe serviciul său, iar compania a estimat că conţinutul pentru adulţi constituie 13% din Twitter, potrivit unei prezentări interne separate de diapozitive văzute de Reuters. Prezentarea nu a detaliat modul în care a fost calculată această cifră.

În general, agenţii de publicitate se feresc de controverse sau de nuditate, de teamă să nu-şi afecteze mărcile. Marii agenţi de publicitate, inclusiv Dyson, PBS Kids şi Forbes, şi-au suspendat publicitatea din cauza unor conturi care solicitau pornografie infantilă pe Twitter, a raportat Reuters în septembrie.

Ca răspuns la reportajul din septembrie, Twitter a declarat că "are toleranţă zero faţă de exploatarea sexuală a copiilor" şi că investeşte mai multe resurse în activitatea sa de combatere a acestor materiale.

Subiectele care au făcut în mod tradiţional din Twitter o platformă populară pentru milioanele sale de utilizatori sunt acum în declin în rândul celor mai activi utilizatori vorbitori de limbă engleză, arată documentele.

Interesul pentru ştirile mondiale, precum şi pentru politica liberală, a înregistrat vârfuri în timpul evenimentelor majore, cum ar fi atacul asupra Capitoliului SUA din 6 ianuarie 2021. Dar categoriile au pierdut de atunci cel mai mare număr de utilizatori importanţi de Twitter şi nu au dat semne de revenire, se arată în raport.

Twitter pierde, de asemenea, un procent "devastator" de utilizatori grei care sunt interesaţi de modă sau de celebrităţi precum familia Kardashian. Aceşti utilizatori se îndreaptă probabil către platforme rivale precum Instagram al Meta Platform şi TikTok al ByteDance, a scris un cercetător Twitter.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici