- Home
- Life-Inedit
- PARIS, (31.08.2019, 11:22)
- Razvan Tupa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Casa de modă Dior şterge o reclamă cu Johnny Depp în urma protestelor comunităţii amerindiene
Casa de modă Dior şterge o reclamă cu Johnny Depp ce promova o marcă de parfum în urma protestelor comunităţii amerindiene, arată Hollywood Reporter.
4030 afișări
Casa de modă Dior şterge o reclamă cu Johnny Depp în urma protestelor comunităţii amerindiene
Actorul a fost abordat pe reţelele sociale de mai mulţi utilizatori care i-au reproşat felul în care apare în videoclip. Depp şi-a declarat de mai multe ori descendenţa amerindiană fiind adoptat în 2012 de tribul Comanche. A primit în limba comanche numele Mah-Woo-Meh ("Care îşi schimbă forma").
Videoclipul care promova parfumul Sauvage de la Dior era realizat în colaborare cu o organizaţie care promovează drepturile indigenilor americani, Americans for Indian Opportunity. Videoclipul a fost şters vineri după masă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Depp reprezintă parfumul din 2015. Noua reclamă intitulată "We Are the Land" (Noi suntem pământul) îl înfăţişa în deşert cântând la chitară în timp ce un artist din rezervaţia Rosebud Sioux Tribe interpretează un dans tradiţional purtând pene şi un costum specific.
Actorului i s-a reproşat că dă dovadă de insensibilitate înfăţişând băştinaşii americani într-o reclamă pentru un parfum numit ”Sauvage” care face trimitere la cuvântul ”săbatic” folosit în mod depreciativ în stereotipurile legate de comunitate.
"Aventura unui om care îşi revendică sufletul şi intră în legătură cu natura sa profundă”, prezenta Dior videoclipul filmat în Canyonlands, unde au locuit triburile Ute, the Apache şi Navajo. Casa de modă nu a anunţat oficial retragerea reclamei dar videoclipul a fost şters de pe mai multe platforme online.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe