- Home
- Life-Inedit
- NEW YORK, (04.05.2012, 12:41)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Michael Jackson, pe un miliard de cutii Pepsi. Cum este înfăţişat starul pop - FOTO
Pepsi şi fondul care administrează averea cântăreţului Michael Jackson au anunţat, joi, că vor lansa în curând o campanie globală în cadrul căreia silueta celebrului artist american va fi imprimată pe un miliard de cutii produse de această companie de băuturi carbogazoase.
1478 afișări
Michael Jackson (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Michael Jackson, care afirma în reclamele din anii 1980 că Pepsi este "alegerea unei noi generaţii", va apărea - în câteva dintre legendarele sale poziţii de dans - în noua campanie, care va coincide cu împlinirea a 25 de ani de la lansarea albumului "Bad".
O ediţie limitată cu noile cutii Pepsi va fi pusă în vânzare mai întâi în China, sâmbătă, iar apoi ele vor ajunge în magazinele din Statele Unite, la sfârşitul acestei luni. Produsele vor fi comercializate ulterior şi în Asia, America de Sud şi Europa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
-
Aeronava care aduce Lumina Sfântă din Ierusalim a aterizat în România
-
Un oficial rus afirmă că NATO se pregăteşte de un conflict cu Moscova: Acţiunile NATO împotriva Rusiei sunt exersate folosind toate instrumentele
-
TASS: Rusia îl pune pe Volodimir Zelenski pe lista persoanelor căutate. Ce alţi oficiali europeni se află în vizorul Moscovei
Fanii cântăreţului, decedat în iunie 2009, vor avea totodată posibilitatea de se înscrie într-un concurs pentru a obţine bilete la show-ul "Michael Jackson: The Immortal World Tour" pus în scenă de compania Cirque du Soleil.
Pepsi, fondul care administrează averea starului şi casa de discuri Sony Music s-au asociat cu ocazia acestui proiect pentru a include în campanie şi câteva pasaje muzicale extrase de pe albumul "Bad", lansat de Michael Jackson în 1987.
Noile cutii Pepsi, care au imprimată silueta "regelui muzicii pop", fac parte din campania "Live for Now", lansată de această companie cu scopul de a promova cultura pop şi de a-şi impulsiona propriile vânzări. Pepsi-Cola se află pe locul al treilea în topul producătorilor de băuturi carbogazoase din Statele Unite, pe o piaţă în scădere, după Coca-Cola şi Diet Coke.
Pepsi a anunţat că şi cântăreaţa rap Nicki Minaj va face parte din noua campanie.
Michael Jackson a semnat un contract de sponsorizare cu Pepsi în anul 1983 şi a apărut alături de fraţii săi din grupul Jackson 5 în prima lui campanie promoţională.
Însă colaborarea dintre Jackson şi Pepsi nu a fost lipsită de incidente. Părul megastarului a luat foc în timpul filmărilor pentru o reclamă Pepsi, în 1984, la Los Angeles, provocând arsuri la nivelul scalpului. Ulterior, presa americană a afirmat că acest incident a declanşat dependenţa cântăreţului de tranchilizante şi l-a obligat să se interneze într-o clinică de dezintoxicare în 1993.
Michael Jackson a murit pe 25 iunie 2009, la vârsta de 50 de ani, în urma unei "intoxicaţii grave" cu propofol, un anestezic puternic utilizat în spitale şi în clinicile medicale, pe care starul îl folosea la domiciliu ca somnifer, cu complicitatea medicului Conrad Murray.
Găsit vinovat de ucidere involuntară, medicul Conrad Murray a primit pedeapsa maximă în noiembrie 2011, fiind condamnat la patru ani de închisoare.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe