- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (01.04.2012, 16:24)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Păpuşa Barbie cheală, rezultatul unei campanii cu peste 150.000 de Like-uri pe Facebook - FOTO
La trei luni de la lansarea unei campanii de către părinţii unor fetiţe bolnave de cancer, producătorul numărul unu mondial de jucării a anunţat crearea unei păpuşi care va fi cheală şi care va fi furnizată cu o mulţime de accesorii, precum peruci, eşarfe, pălării.
600 afișări
Păpuşa Barbie cheală, rezultatul unei campanii cu peste 150.000 de Like-uri pe Facebook (Imagine: Facebook)
Deşi părinţii fetei au cerut în campania de pe Facebook, denumită “Cheală şI frumoasă”, crearea unei păpuşi Barbie cheală, cei de la Mattel, care au refuzat iniţial să dea curs acestei solicitări, au făcut un compromis şi au anunţat că în 2013 va apărea “prietena lui Barbie” cheală, informează Sky News.
Purtătorul de cuvânt al Mattel, Alan Hilowitz, a declarat că noua păpuşă nu va fi pusă în vânzare în magazine, ci va fi donată spitalelor de copii şi fundaţiilor care luptă pentru copiii ce şi-au pierdut părul din diverse motive.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
-
Secretarul de stat al SUA va face o vizită în Arabia Saudită
-
Raiffeisen trimite la Viena dividende de 860 mil. lei, adică jumătate din profitul record al anului 2023
-
Premierul italian Giorgia Meloni şi-a anunţat candidatura la alegerile europene
"Am decis să nu vindem aceste păpuşi în magazine şi să profităm financiar de ele, ci să le oferim direct copiilor care pot profita de experienţa jocului cu ele”, a spus Alan Hilowitz.
Pe de altă parte, una dintre cele două iniţiatoare ale campaniei, Jane Bingham, a declarat că nu se aştepta la succesul acesteia. "Am crezut că va fi apreciată de mulţi oameni, dar nu ne-am gândit la impactul pe care l-a avut în întreaga lume. Este bine că cei de la Mattel au decis să creeze păpuşa cheală, păcat însă că nu vor avea acces la ea decât copiii din spitale”, a spus Jane Bingham.
Barbie, păpuşa preferată a multor generaţii de fetiţe, a apărut pentru prima dată pe 9 martie 1959, la Târgul de jucării din New York. Barbie a apărut pentru a susţine emanciparea femeii şi a arăta că acestea pot alege să aibă o carieră. Zeci de designeri celebri au lucrat, de-a lungul timpului, la hăinuţele pentru Barbie. În prezent, Barbie este comercializată în 140 de ţări, iar în SUA 90% dintre fetiţele cu vârste între trei şi zece ani au o păpuşă Barbie. Pe piaţa din Europa, păpuşa a intrat în 1961, încercând să joace un rol în prezentarea unor culturi noi copiilor.
Citește pe alephnews.ro: China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe