- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (29.05.2015, 16:40)
- Raluca Ghinea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Părinţii le cumpără cel mai mult copiilor jocuri educative, punând accent pe utilitate
Românii ţin cont la alegerea cadourilor pentru copii de utilitatea produsului şi măsura în care ajută la dezvoltarea personală, alegând în cele mai multe cazuri jocuri educative, precum puzzle-uri, jocuri de modelat, pictat sau cu cifre şi cuvinte, arată un studiu al retailerului de jucării Noriel.
427 afișări
STUDIU: Părinţii le cumpără cel mai mult copiilor jocuri educative, punând accent pe utilitate (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)
În topul preferinţelor părinţilor se mai regăsesc jucăriile de exterior şi abia apoi pluşurile, păpuşile şi maşinuţele, se arată într-un comunicat al companiei.
Studiul, care a fost efectuat online, în mai, pe un eşantion de 2.700 de persoane, mai relevă că jumătate dintre părinţi le cumpără copiilor cadouri în fiecare lună.
Cu ocazia Zilei Copilului, de 1 iunie, 90% dintre părinţi urmează să cumpere un cadou, iar în 60% din cazuri copiii îşi exprimă clar dorinţa în privinţa acestuia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
"Procesul prin care alegem un cadou s-a schimbat foarte mult în ultimii ani: suntem mai atenţi la brand, utilitatea produsului, calitate şi preţ. Astfel cei care cumpără o jucărie sau un cadou se informează înainte, îndeosebi părinţii, şi caută produse educative, care să dezvolte anumite aptitudini în funcţie de vârsta şi etapa de dezvoltare în care se află copilul", a declarat în comunicat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
El a arătat că firma a identificat încă din anii trecuţi interesul în creştere pentru jucăriile educative, astfel că a investit mai mult în dezvoltarea acestui segment sub brand propriu.
Părinţii preferă de cele mai multe ori jucăriile produse de branduri cunoscute, doar 20% dintre aceştia răspunzând că nu ţin cont de acest criteriu.
Peste o treime din cele 2.000 de jucării comercializate de Noriel sunt fabricate sub propriul brand.
Deşi cei mai mulţi (80%) se informează anterior unei achiziţii pe website-urile magazinelor de jucării, 60% fac achiziţia din magazinele fizice specializate şi aproape 40% fac achiziţia online.
În 2014, vânzările de pe www.noriel.ro au înregistrat o creştere de 60% comparativ cu 2013, iar estimările sunt că trendul ascendent se va păstra în 2015. Potrivit lui Constantinescu, investiţiile în dezvoltarea echipei de online vor creşte.
Astfel, retailerul de jucării a introdus opţiune de comandă online, cu ridicarea produsului în oricare magazin din reţeaua naţională.
Compania a avut anul trecut afaceri de 25 milioane de euro, vizând pentru acest an să-şi tripleze vânzările pe online, dar îşi va extinde şi reţeaua de magazine cu unităţi de mari dimensiuni. În prezent, lanţul cuprinde 44 de magazine în 25 de oraşe.
Noriel deţine o fabrică în Filipeştii de Pădure, în judeţul Prahova, unde produce în special jocuri de societate şi puzzle-uri, dar intenţionează să extindă gamele de produse.
Acţionarul majoritar al companiei este familia Constantinescu, restul acţiunilor fiind deţinute de fondul de investiţii Axxess Capital.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe