- Home
- Politic
- PLOIEŞTI, (21.07.2019, 15:11)
- Laura Petrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Autostrada Comarnic-Braşov nu se va construi în parteneriat public-privat / Dăncilă: În prima şedinţă CSAT, să devină de importanţă naţională/ Orban: Dăncilă vrea să tragă un tun
Premierul Viorica Dăncilă anunţă că Autostrada Comarnic-Braşov nu se va construi în parteneriat public-privat, ci va fi declarată în prima şedinţă CSAT de importanţă naţională şi va fi construită din fonduri guvernamentale.
9098 afișări
Viorica Dăncilă anunţă că Autostrada Comarnic-Braşov nu se va construi în parteneriat public-privat
„Autostrada Comarnic-Braşov este în parteneriat public-privat. Am avut solicitări din partea unei societăţi chinezo-turce. Eu am luat hotărârea, împreună cu colegii mei, să scoatem din parteneriat public-privat, iar în prima şedinţă de CSAT această autostradă să devină de importanţă naţională sau de infrastructură critică, astfel încât să putem să demarăm cît mai repede lucrările la această autostradă”, a anunţat, duminică, la Ploieşti, premierul Viorica Dăncilă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
Dăncilă a adăugat că procedurile sunt complicate: „La noi s-a format această instituţie a contestaţiilor şi pentru a trece de toate aceste obstacole cred că soluţia este ca această autostradă să devină de importanţă naţională, astfel încât să începem execuţia cât mai repede din fonduri guvernamentale”.
La finele anului trecut, premierul Viorica Dăncilă spunea că termenul realist pentru finalizarea autostrăzii Comarnic- Braşov este anul 2024, dar spera ca şantierul să fie gata mai devreme, în condiţiile în care la începutul lui 2019 urma să fie desemnat constructorul câştigător.
În vara anului trecut, Ministerul Transporturilor renunţa la colaborarea pe proiectul de autostradă cu Banca Mondială şi a decis că autostrada trebuie construită în parteneriat public-privat.
Orban, despre Autostrada Comarnic-Braşov: Dăncilă vrea să tragă un tun pentru finanţarea la prezidenţiale
Ludovic Orban a declarat că Viorica Dăncilă vrea ca autostrada Comarnic Braşov să fie construită din bugetul de stat pentru „a trage un tun” pentru finanţarea campaniei prezidenţiale. Liderul PNL îi atrage atenţia premierului că trebuie să organizeze o licitaţie pentru a alege constructorul.
„Telenovela autostrăzii Comarnic-Braşov continuă. Noul episod este horror şi în distribuţie o are ca principal personaj pe gospodina rătăcită la Palatul Victoria..Ultima întâmplare este anunţul făcut de Vasilica Viorica despre faptul că nu se mai face pe parteneriat public privat, ci va fi declarată de importanţă strategică şi va fi finanţată cu bani de la bugetul de stat, urmând a fi construită tot de consorţiul chinezo-turc, scos din joben pentru parteneriat public-privat.Mai precis, ce ne spune premierul? Am modificat legea privind parteneriatul public-privat pentru ca să nu mai fie necesară realizarea unei proceduri competitive pentru selectarea constructorului. Atribuim cui vor -muşchii noştri- contractul de parteneriat-public privat. După care decidem că nu mai trebuie să vina consorţiul scos din burtă cu banii necesari pentru construcţia tronsonului de autostradă ( aşa cum prevede un contract de PPP, în care finanţarea lucrărilor este asigurată de constructor ) ci îl finanţăm de la buget, din taxele şi impozitele plătite de români”, a scris Ludovic Orban, pe Facebook.
Liderul PNL a adăugat că premierul trebuie să facă licitaţie pentru a construi Autostrada Comarnic-Braşov din bugetul de stat, altfel riscă să ajungă lângă Liviu Dragnea.
„ Nu ştiu cine i- a scris replicile lui Vasilica Viorică, dar parcă tot Dragnea este scenarist. Pentru că treabă asta este-curat murdară- şi cu puternic iz penal. Doamnă candidat, după ce că nu aţi fost în stare să construiţi o autostradă-cap coadă-, acum vreţi să daţi şi un tun, probabil pentru finanţarea campaniei prezidenţiale. Opriţi- vă înainte de a fi prea târziu. Altfel, riscaţi să îi ţineţi companie şefului de care v-aţi lepădat prea uşor. În caz că nu v- a spus nimeni din PSD, va spun eu. Dacă vreţi să construiţi orice tronson de autostradă cu bani de la buget sunteţi obligată de lege să faceţi licitaţie”, a mai scris Orban.
Premierul a anunţat că Autostrada Comarnic-Braşov nu se va construi în parteneriat public-privat, ci va fi declarată în prima şedinţă CSAT de importanţă naţională şi va fi construită din fonduri guvernamentale.
La finele anului trecut, Viorica Dăncilă spunea că termenul realist pentru finalizarea autostrăzii Comarnic- Braşov este anul 2024, dar spera ca şantierul să fie gata mai devreme, în condiţiile în care la începutul lui 2019 urma să fie desemnat constructorul câştigător.
În vara anului trecut, Ministerul Transporturilor renunţa la colaborarea pe proiectul de autostradă cu Banca Mondială şi a decis că autostrada trebuie construită în parteneriat public-privat.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: Purtătorul de cuvânt al PSD, după anunţul prezidenţiabilului USR-PLUS: S-ar putea să constatăm că Barna nu este decât un vechi jucător de contacte pe bani publici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe