TVR a cumpărat servicii de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale

Societatea Română de Televiziune (SRTv) a cumpărat servicii de sondare a opiniei publice de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, care vor fi furnizate de institutele CURS şi Avangarde.

170 afișări
Imaginea articolului TVR a cumpărat servicii de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale

TVR a cumpărat servicii de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale (Imagine: Liviu Chirica/ Mediafax Foto)

Valoarea totală finală a contractului încheiat de SRTv şi Centrul de Sociologie Urbană şi Regională CURS este de 260.000 de lei, fără TVA, potrivit unui anunţ publicat luni pe site-ul e-licitatie.ro.

Contractul a fost încheiat prin negociere fără anunţ de participare. TVR îşi justifică alegerea acestei proceduri prin "situaţia de urgenţă extremă survenită în urma unor evenimente care nu puteau fi prevăzute de autoritatea contractantă".

CURS a participat la această procedură în asociere cu Grupul de Studii Socio-Comportamentale Avangarde SRL şi este liderul asocierii.

TVR a primit în cadrul acestei proceduri o singură ofertă, fiind admisibilă tot o singură ofertă.

Contractul a fost atribuit pe 31 octombrie.

Contactat luni de agenţia MEDIAFAX, Cristian Zgabercea, coordonatorul cu atribuţii de producător general al TVR, a declarat pentru MEDIAFAX că aceste servicii de tip exit-poll vor fi furnizate pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, de duminică.

Potrivit lui Zgabercea, deşi acest contract a fost atribuit pe 31 octombrie, nu a fost suficient timp să fie făcut exit-poll şi pentru primul tur al alegerilor prezidenţiale.

Consiliul de Administraţie (CA) al TVR a aprobat, pe 27 octombrie, demararea în regim de urgenţă a unei proceduri de "negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare", pentru achiziţionarea unor servicii de sondare a opiniei publice pentru campania electorală şi alegerile prezidenţiale din 2 noiembrie - turul unu şi 16 noiembrie - turul doi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici