- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (22.09.2016, 18:23)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bucureştiul, între primele 10 oraşe cu cele mai mari rate de creştere a numărului de vizitatori
Bucureştiul se află pe locul 8 în Europa, în funcţie de rata de creştere a numărului de vizitatori în perioada 2009-2016, arată studiul „Mastercard Global Destinations Cities Index 2016”.
1461 afișări
Bucureştiul, între primele 10 oraşe cu cele mai mari rate de creştere a numărului de vizitatori
Indexul Mastercard Global Destinations Cities furnizează un clasament al celor mai vizitate 132 de oraşe din lume, pe baza numărului estimat de vizitatori şi a volumelor cheltuite de aceştia.
Hamburg a înregistrat cea mai mare rată de creştere a numărului de vizitatori internaţionali (8,7%) pe parcursul ultimilor şapte ani. Germania are 3 oraşe în top 10 în funcţie de rata de creştere între 2009 şi 2016, în timp ce Bucureştiul se clasează pe poziţia a opta, cu o rată de creştere superioară Barcelonei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Îți citește Poliția mesajele? Europol vrea să elimine criptarea din WhatsApp și Signal. Care sunt argumentele invocate
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Clasamentul celor 10 oraşe cu cea mai mare rată de creştere la nivel european este: 1. Hamburg (8,7%) 2. Berlin (8%) 3. Istanbul (7,8%) 4. Copenhaga (7,7%) 5. Lisabona (7,4%) 6. Budapesta (7,2%) 7. Dusseldorf (7,2%) 8. Bucureşti (7,1%) 9. Sofia (6,9%) 10. Barcelona (6,7%).
„La nivel european, Capitala României ocupă locul 8 în rândul destinaţiilor cu cea mai mare rată de creştere în ultimii 7 ani, depăşind în această privinţă oraşe precum Barcelona, Dublin, Paris, Praga sau Roma”, notează autorii studiului.
Potrivit acestora, Municipiul Bucureşti se află pe locul 81 în topul Mastercard Global Destinations Cities Index 2016, cu peste un milion de vizitatori estimaţi pentru anul acesta. Potrivit Indexului, chetuiala totală înregistrată de vizitatori în Bucureşti, în 2016, se ridică la circa 270 de milioane de euro.
Studiul mai arată că Bangkok este cel mai bine clasat oraş, cu circa 21,47 milioane vizitatori internaţionali în 2016, depăşind marginal Londra, ocupanta locului al doilea în top, după ce a condus clasamentul Mastercard GDCI de 5 ori în ultimii 7 ani.
Cea mai mare surpriză a Indexului în 2016 este saltul realizat de Dubai până în vârful clasamentului, în ceea ce priveşte cheltuielile realizate de turişti, cu un total de 28 de miliarde de euro (31,3 miliarde de dolari SUA), depăşind considerabil secondanta Londra, al cărei volum total estimat este de 17,7 miliarde de euro (19,8 miliarde de dolari).
„Modul în care oamenii călătoresc şi cheltuielile pe care le efectuează peste graniţe relevă cât de interconectate şi importante sunt oraşele lumii”, a declarat Ann Cairns, President International Markets, Mastercard.
Clasamentul oraşelor de destinaţie după rata de creştere. Diferenţa dintre primele 10 oraşe de destinaţie la nivel global şi cele mai importante 10 oraşe după rata de creştere sugerează că Europa a devenit din ce în ce mai importantă pentru peisajul economic global.
„Mai multe oraşe analizate de Index au arătat traiectorii ascendente, în ceea ce priveşte creşterile înregistrate, indicând că acestea generează tot mai multe interes, atât pentru vizitatori, cât şi pentru localnici”, mai arată autorii studiului.
„Praga şi Viena fac parte din top 20 al oraşelor de destinaţie în funcţie de numărul de vizitatori internaţionali, însă elementul-cheie al ediţiei din acest an a Global Destinations Cities Index constă în faptul că Budapesta, Bucureşti şi Sofia au intrat în top 10, în ceea ce priveşte oraşele europene cu cea mai mare rată de creştere”, a declarat George Simon, Division President, Europa Centrală şi de Est, Mastercard.
„Concluziile acestui raport pot fi utile companiilor aeriene, hotelurilor şi altor comercianţi, pentru a le furniza consumatorilor experienţe personalizate, mai inteligente şi relevante”, consideră reprezentanţii MasterCard.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De la Floreasca, l-au internat la Obregia. Mititelu Jr., mutat la 'Spitalul 9'! Ce au constatat medicii + câte zile îl vor ține la psihiatrie
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Armata OBLIGATORIE în România? ANUNȚUL lui Iohannis! AVERTISMENT cutremurător privind RĂZBOIUL în Europa
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe