Enel iniţiază programul de modernizare a centrelor de relaţii cu clienţii

Enel Energie Muntenia anunţă că vrea să modernizeze aproximativ 40 de centre de relaţii cu clienţii, în toate cele trei zone din România unde activează, respectiv Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea, primele lucrări vor începe joi, în Bucureşti.

485 afișări
Imaginea articolului Enel iniţiază programul de modernizare a centrelor de relaţii cu clienţii

Enel iniţiază programul de modernizare a centrelor de relaţii cu clienţii (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)

Fiecare centru de relaţii cu clienţii modernizat va oferi o abordare modernă şi o gamă variată de servicii, într-un singur loc, spune Enel, adăugând că până la sfârşitul anului 2011, îşi propune să modernizeze aproximativ 40 de centre de relaţii cu clienţii, în toate cele trei zone din România unde activează: Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea.

Primele care vor intra în procesul de modernizare, începând de joi, sunt Centrul de Relaţii cu Clienţii nr.3 - Pantelimon, Centrul de Relaţii cu Clienţii nr.5 - Giurgiului şi Centrul de Relaţii cu Clienţii nr.12 - de pe Calea Călăraşi.

Având în vedere că aceste centre vor fi închise pentru perioada executării lucrărilor, clienţii Enel Energie Muntenia sunt îndrumaţi să apeleze la canalele alternative de plată a facturilor.

Toate detaliile privind modalităţile de plată se regăsesc în pagina trei a facturii. De asemenea, la fiecare din cele trei centre vor fi afişate hărţi pe care sunt marcate cele mai apropiate puncte de plată a facturii la partenerii Enel Energie Muntenia. Informaţii suplimentare se pot obţine şi apelând Call Center Enel Energie Muntenia la numărul de telefon 021-9636, sau de pe site-ul www.enel.ro.

"În urma lucrărilor de modernizare, centrele de relaţii cu clienţii vor fi organizate în baza unui concept inovator pentru o cât mai bună gestionare a solicitărilor venite din partea consumatorilor în ceea ce priveşte rezolvarea operaţiunilor legate de energia electrică, precum şi un cadru plăcut. În amenajarea suprafetei, o pondere importantă o va avea spaţiul dedicat serviciilor dedicate clienţilor cum ar fi: informaţii şi consultanţă, gestionarea contractelor şi a relaţiilor cu clienţii", arată Enel.

Potrivit directorului general Enel Energie Muntenia şi Enel Energie, Matteo Cassani, modernizarea centrelor de relaţii cu clienţii face parte din strategia companiei de îmbunătăţire a calităţii serviciilor, prin care să fie oferite "avantaje concrete în termeni de eficienţă, confort şi economie de timp".

"Această inţiativă se alătură altor facilităţi pe care le-am oferit deja, prin introducerea serviciului Telecitire şi a modalităţilor alternative de plată. Totodată, intenţionăm ca în scurt timp să le oferim clienţilor şi alte produse şi servicii noi, în concordanţă cu aşteptările lor", afirmă Matteo Cassani.

Pentru următorul an, Enel Energie Muntenia estimează ca toate centrele de relaţii cu clienţii din aria sa de activitate să fie modernizate. Lucrări similare se derulează şi în centrele de relaţii cu clienţii Enel Energie din zonele Banat şi Dobrogea.

Enel este cea mai mare companie italiană în domeniul energiei electrice şi cea de-a doua companie europeană de utilităţi în funcţie de capacitatea instalată.

În România, Enel este cel mai important investitor privat din sectorul energiei electrice, având aproximativ 2,5 milioane clienţi, 93.000 de kilometri de reţea şi aproximativ 5.000 de angajaţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici