- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (23.05.2023, 14:15)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiu: 7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână
7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână, iar durata medie petrecută este de două ore, arată un studiu recent.
202 afișări
7 din 10 români merg la mall de câteva ori pe săptămână, potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research pentru Brand Management. Dintre aceştia, 3 sunt femei şi 4 bărbaţi.
73% dintre bărbaţi sunt prezenţi la mall de câteva ori pe săptămână, 23% merg între o dată şi trei ori pe lună, iar 4% mai rar de o dată la trei luni. Femeile, în schimb, vizitează des centrele comerciale în proporţie de 67%, fac 1-3 vizite pe lună în proporţie de 29% şi doar 4% au declarat că se duc la mall mai rar de o dată pe sezon.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Te dai van Gogh sau Picasso? O româncă a folosit A.I. ca să identifice tablouri false din online
-
Certificate de naştere şi de deces în format digital în mai multe oraşe din ţară
-
Cazurile de rujeolă cresc din nou în Europa, cu România pe loc fruntaş
-
UE, acord privind profiturile de pe urma mărfurilor ruseşti: 90% din fonduri vor fi folosite pentru a ajuta militar Ucraina
Timpul mediu pe care îl petrec românii într-o vizită la mall este de puţin peste 2 ore (130 minute), Generaţia Z (14-25 ani) fiind cea care se remarcă în acest caz, cu peste 150 de minute petrecute într-o singură sesiune de shopping. La polul opus se află Generaţia X (43-58 de ani), cu doar 116 ore.
Cel mai des românii se duc în centrele comerciale pentru cumpărături (55%), în topul preferinţelor urmând socializarea la o cafea (29%), masa în zona de food court (29%), o vizită la hypermarket (18%), mersul la cinematograf (4%) şi plata utilităţilor & sport (2%).
Cei care merg la shopping cumpără mai degrabă haine de damă (18%) sau pentru bărbaţi (12%) şi cosmetice sau parfumuri (10%).
„În prezent, mall-urile joacă un rol important în stilul de viaţă al consumatorilor, succesul acestora pe piaţa românească fiind de necontestat. Avem din ce în ce mai multe astfel de centre comerciale în oraşe, iar aglomeraţia din acestea reflectă foarte clar plăcerea românilor de a face cumparaturi, dorinţa de a socializa şi de a se distra. Vizitatorii mall-urilor se remarcă prin diversitatea lor de gen, vârsta, venit şi nivel de educaţie întrucât aceste destinaţii oferă un mediu atractiv şi adaptat unei game largi de nevoi individuale, atât de ordin emoţional cât şi raţional”, a declarat Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research
Femeile sunt cele care merg la mall pentru a face cumpărături (61%), în timp ce bărbaţii, deşi cheltuie mai mult per sesiune, îşi planifică vizitele şi în scop utilitar şi numai în proporţie de 48% pentru cumpărături.
Suma cheltuită în medie de către români la o vizită în mall este de aproape 300 de lei. Cei mai cheltuitori sunt cei din segmentul de vârstă 36-45 de ani (Millenials), cu aproape 370 lei, urmaţi îndeaproape de Generaţia X, care cumpără în valoare de circa 330 lei într-o vizită la mall. Cel mai puţin cheltuie într-o sesiune de cumpărături Generaţia Z – numai 200 lei.
Interesant de observat este şi tendinţa consumatorilor care, deşi achiziţionează mai ales din magazine online, merg totuşi în shop-urile de tip showroom aflate în mall-uri pentru a testa produsele înainte de a le cumpăra efectiv. Dintre aceştia, se remarcă mai ales Generaţia Z (46%).
Eşantionul a cuprins 826 de respondenţi aflaţi în categoria de vârstă 14-60 de ani, cu educaţie preponderent medie şi superioară şi venituri variate, aflaţi în Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Constanţa şi Iaşi.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Klaus Iohannis, decorat în SUA: Președintele României primește premiul Distinguished International Leadership Award pentru 2024
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
NATO va schimba abordarea față de Ucraina. Ce dezvăluie documentul exclusiv obținut de Corriere della Sera, care ar urma să fie aprobat în iulie la Summit-ul NATO
Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Dacă aţi avea de ales între a munci mai puţin şi a câştiga mai puţin sau a munci mai mult şi a câştiga mai mult, ce aţi alege? (Nu, să munceşti mai puţin şi să câştigi mai mult nu este o soluţie)
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Transformarea incredibilă a lui Valentin Ceaușescu, la 76 de ani! Viața grea de după Revoluție l-a marcat pe fiul lui Nicolae Ceaușescu
PROSPORT.RO
De la ce s-ar fi infectat Florin Piersic, de fapt. Amputarea piciorului, decizia drastică a medicilor: 'Este gravă starea lui'
CANCAN.RO
Câți copii are de fapt Florin PIERSIC? Secretul pe care l-a ținut ascuns toată viața: „Vreau să fac ceva...”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe