STUDIU. Cât timp petrec antreprenorii şi managerii din România pe reţelele de socializare

  • 8 din 10 antreprenori şi manageri din România folosesc smartphone-ul personal în interes de serviciu sau pentru activităţile personale şi de divertisment.
  • Un sfert dintre ei susţin că au două astfel de dispozitive, unul personal şi altul destinat activităţii profesionale.
283 afișări
Imaginea articolului STUDIU. Cât timp petrec antreprenorii şi managerii din România pe reţelele de socializare

Sursa foto: profimedia

Conform unui studiu realizat de Huawei, după smartphone, cel mai utilizat dispozitiv de către antreprenori şi manageri este laptopul personal, folosit de 69% dintre cei intervievaţi.

Pe de altă parte, peste jumătate dintre aceştia (54%) au afirmat că sunt adepţii desktopurilor clasice, în timp ce 26% preferă să utilizeze tableta.

Printre dispozitivele populare în rândul segmentului corporativ de top şi al antreprenorilor din România se numără şi căştile, care sunt folosite de 29% dintre participanţii la studiu.

21% dintre antreprenorii şi managerii români sunt preocupaţi de monitorizarea activităţii fizice şi a stării de sănătate prin intermediul ceasurilor inteligente sau brăţărilor de fitness.

Managerii şi antreprenorii se declară raţionali şi cumpătaţi atunci când se hotărăsc să achiziţioneze laptop-uri, tablete sau smartphone-uri, iar deciziile de cumpărare le sunt influenţate cel mai adesea de recenzii despre dispozitivele respective. Sursele online sunt mai relevante decât cele offline pentru aceştia.

Valoarea medie a tuturor dispozitivelor deţinute de un manager sau antreprenor se ridică la aproximativ 2.200 de euro, în timp ce 24% dintre respondenţi deţin dispozitive a căror valoare este mai mare de 3.000 de euro.

Activităţile desfăşurate online care consumă cel mai mult timp pentru acest segment al populaţiei sunt legate de corespondenţa pe e-mail şi de conectarea la reţelele de socializare.

27% dintre manageri şi antreprenori petrec peste 20 de ore pe săptămână pe e-mail, media de ore pentru întreaga populaţie fiind asemănătoare, respectiv de 15 ore.

Referitor la consumul de timp pe reţelele de socializare, media obţinută este de 14 ore pe săptămână.

Doar 7% dintre manageri şi antreprenori nu petrec timp în mod regulat pe reţelele de socializare. De departe cea mai folosită reţea de socializare în rândul managerilor şi antreprenorilor este Facebook (90%), iar la o distanţă semnificativă se află Instagram (54%).

Totodată, 23% dintre manageri şi antreprenori nu participă în mod regulat la şedinţe, iar aproximativ jumătate dintre cei care au şedinţe recurente nu depăşesc totuşi 8 ore pe săptămână.

În privinţa modului în care comunică prin intermediul aplicaţiilor, 97% dintre ei folosesc Whatsapp, 82% Facebook Messenger, 44% Zoom, 40% Skype şi 23% Google Meet.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 200 angajaţi în poziţii de conducere şi/sau antreprenori cu vârste cuprinse între 25 şi 50 de ani şi este reprezentativ la nivel urban.

Proiectul a fost coordonat de echipa Wisemetry Research, în perioada 26 februarie - 10 martie 2021.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici