- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (28.04.2015, 14:17)
- Adrian Petculescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O demisie la vârful grupului ar putea apropia Volkswagen de Formula 1
Preşedintele grupului Volkswagen, Ferdinand Piech, un opozant al intrării mărcii în Formula 1, a demisionat după un conflict cu preşedinte executiv Martin Winterkorn, ceea ce alimentează speculaţiile privind apropierea companiei germane de Marele Circ, informează planetf1.com.
182 afișări
O demisie la vârful grupului ar putea apropia Volkswagen de Formula 1
Piech, preşedintele Comitetului Director al VW Group, s-a opus intrării Volkswagen în Formula 1 din cauza conflictului pe care îl are cu administratorul drepturilor comerciale ale F1, Bernie Ecclestone.
În contrast cu Piech, Winterkorn este cunoscut ca un partizan al extinderii Volkswagen în sporturile cu motor.
Interesul Volkswagen pentru Marele Circ este încurajat de succesul global de marketing înregistrat de grupul rival Daimler, de care aparţine campioană mondială, Mercedes AMG.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Emma Stone vrea să fie strigată după numele real. Cum o cheamă, de fapt, pe actriță
-
Ciolacu, declaraţie bizară: "Buzăul nu e în Moldova şi vă rog frumos să nu mă jigniţi"
-
Se construieşte un nou aeroport internaţional în România. Proiectul a primit acordul ROMATSA
-
NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
Mai mulţi membri ai Comitetului Director al VW consideră Formula 1 ca fiind un instrument promoţional global mai eficient decât cele în care este implicată compania prin programele ei de sporturi automobilistice.
Pe lângă VW şi Audi, printre mărcile grupului se numără Porsche, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Skoda şi Seat.
Volkswagen Group este implicat în acest moment în trei programe sportive: cu Porsche şi Audi în Campionatul Mondial de Anduranţă, cu Audi în Campioantul German de Turisme (DTM) şi cu Volkswagen în Campionatul Mondial de Raliuri.
Valoarea globală a publicităţii de care a beneficiat Mercedes în apariţiile televizate din sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Formula 1 a fost de 2,8 miliarde de dolari.
În comparaţie, valoarea publicităţii de care a beneficiat VW prin programele sale din motorsport a fost estimată la 30 de milioane de dolari.
Mercedes a cheltuit suma netă de 145 de milioane de dolari în Formula 1, fără a include aici banii primiţi de la sponsori şi de la Ecclestone. Cheltuielile similare ale VW în sporturile în care a participat au fost de peste 2,5 ori mai mari - 350 de milioane de dolari.
Citește pe alephnews.ro: O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cod roșu la Casa Regală a Marii Britanii! Starea Regelui Charles e din ce în ce mai rea, s-a avansat cu planurile de înmormântare
CANCAN.RO
Regele Charles se simte din ce în ce mai RĂU, după diagnosticul de cancer! Ce se pregătește, de fapt, la Buckingham
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe