Calea Lactee, galaxia în care se află Terra, va fi "canibalizată" de galaxia Andromeda, cu care va intra în coliziune peste aproximativ 4-5 miliarde de ani. O nouă simulare pe computer, realizată de International Centre for Radio Astronomy Research din Australia, prezintă felul în care va arăta această coliziune cosmică.

Imaginea articolului STUDIU: Calea Lactee, "canibalizată" de galaxia Andromeda, peste 4-5 miliarde de ani

STUDIU: Calea Lactee, "canibalizată" de galaxia Andromeda, peste 4-5 miliarde de ani (Imagine: NASA.gov)

Această simulare face parte dintr-un nou studiu ştiinţific, realizat pentru a demonstra felul în care galaxiile masive, precum Andromeda, au tendinţa de a creşte "hrănindu-se" cu galaxii mai mici, informează huffingtonpost.com.

"Toate galaxiile se nasc mici, dar ele cresc colecţionând gaze cosmice pe care le transformă foarte eficient în stele", a declarat coordonatorul studiului, Aaron Robotham, profesor la Universitatea Western Australia. "Apoi, din când în când, ele sunt canibalizate complet de galaxii mult mai mari", a mai spus acesta.

Studiul a fost publicat online în buletinul lunar editat de Royal Astronomical Society.