Prima pagină » Tehnologie » YouTube a lansat o nouă funcție bazată pe AI, pentru a plasa reclame în timpul videoclipurilor

YouTube a lansat o nouă funcție bazată pe AI, pentru a plasa reclame în timpul videoclipurilor

YouTube a lansat funcția „Peak Points”, bazată pe AI, pentru a ajuta advertiserii să plaseze reclame în momentele de maximă atenție ale spectatorilor, crescând eficiența campaniilor publicitare.
YouTube a lansat o nouă funcție bazată pe AI, pentru a plasa reclame în timpul videoclipurilor

YouTube a lansat miercuri „Peak Points”, o nouă funcție bazată pe modelul de inteligență artificială (AI) Gemini de la Google, care ajută advertiserii să plaseze reclame în momentele în care spectatorii sunt cel mai implicați în videoclipuri, anunță CNBC.

Această tehnologie analizează cadrele și transcrierile video pentru a identifica punctual momentele de maximă atenție și optimizează afișarea reclamelor imediat după acestea, crescând astfel șansele de vizionare și de click-uri.

Funcția este momentan în fază pilot și va fi extinsă treptat pe parcursul anului.

YouTube face astfel un pas important în monetizarea AI.