De la idee la Roma: Cum Devoratorii de Marketing sprijină brandurile româneşti

De la idee la Roma: Cum Devoratorii de Marketing sprijină brandurile româneşti

În perioada 31 octombrie – 2 noiembrie, Roma a găzduit Convenţia B-CAD "Building, Construction, Architecture and Design", un eveniment dedicat reflecţiei organice şi interdisciplinare asupra construcţiilor, infrastructurilor şi arhitecturii durabile. Evenimentul a reunit instituţii, entităţi, asociaţii şi ordine profesionale, cu contribuţia camerelor de comerţ italiene şi străine.

Creative Transylvania şi Creative Home, sub îndrumarea lui Lucian Pop, au jucat un rol important în facilitarea prezenţei companiilor româneşti la eveniment. Lucian Pop este cunoscut pentru eforturile sale de a identifica companii creative şi originale, creând sinergii de business care pun în valoare creativitatea şi calitatea românească.

"Este esenţial să construim punţi între companiile româneşti şi pieţele internaţionale. Doar împreună putem demonstra valoarea şi originalitatea pe care România le are de oferit," a subliniat Lucian Pop.

Evenimentul a beneficiat şi de prezenţa Iuliei Schnecker, reprezentant al Ambasadei României în Italia, subliniind importanţa susţinerii oficiale în promovarea brandurilor româneşti pe plan internaţional.

 

Comunicat publicat si furnizat de DEVORATORII DE MARKETING

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20501

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici