Se remarcă o atenție tot mai mare acordată diverselor forme de media, presa online și platformele video, precum YouTube, menținând un nivel ridicat de engagement, mai ales în rândul publicului tânăr.
“În ultima perioadă, atenția publicului față de toate tipurile de media a crescut semnificativ, pe fondul alegerilor prezidențiale și al tensiunilor internaționale, remarcându-se o orientare tot mai accentuată către presa online și un interes crescut al populației pentru platformele digitale ca sursă de informare, în detrimentul mediilor tradiționale. Totodată, vedem și o implicare tot mai mare a utilizatorilor în comunitățile online, tot mai mulți reacționează la postările din grupurile din care fac parte și aleg să se alăture unor comunități pentru a găsi persoane cu interese similare. În plus, observăm că utilizarea inteligenței artificiale, în special pentru Chat, a atins un nivel record, fiind adoptată deja de jumătate dintre utilizatorii de Internet din mediul urban.” a declarat Mădălina Bâdea, Head of Data Insights, Spark Foundry.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=21150