Compania a lansat o campanie de educare ce implică mai multe branduri ale sale, din categorii diferite și cu distribuție variată, prin care publicul este încurajat să folosească rezervele produselor cosmetice (refills), pentru a reduce cantitatea de deșeu de ambalaj generată. Crearea unor soluții circulare ce stabilesc un nou standard în industrie, educarea consumatorilor în vederea adoptării unor opțiuni responsabile și dezvoltarea unui viitor mai sustenabil reprezintă direcții cheie pe care compania acționează activ, în acord cu angajamentul asumat prin Programul L’Oréal For the Future.
#JoinTheRefillMovement
Prin intermediul brandurilor Lancôme, Kérastase, L’Oréal Professionnel și Kiehl’s reunite în campania #JoinTheRefillMovement, consumatorii din România sunt încurajați să adopte variantele refill ale produselor din portofoliul L’Oréal Groupe, contribuind astfel, în mod direct, la un viitor mai sustenabil. Mesajul campaniei a fost amplificat și împreună cu principalii parteneri de retail, cu obiectivul de a crește vizibilitatea cu privire la numărul de opțiuni reîncărcabile disponibile pentru o gamă largă de produse de înfrumusețare din portofoliul companiei.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=21113