Studiu Reveal Marketing Research: Staţiunea Mamaia este principala destinaţie de pe litoral

Studiu Reveal Marketing Research: Staţiunea Mamaia este principala destinaţie de pe litoral preferată de români

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research şi-a propus să identifice atitudinile, comportamentele şi percepţiile turiştilor români cu privire la vacanţele petrecute pe litoralul românesc, având în vedere că sezonul estival a început.

· În topul destinaţiilor preferate de turiştii români pentru o vacanţă viitoare pe litoralul românesc regăsim staţiunile Mamaia (45%), Eforie Nord (36%) şi Costineşti (31%).

· Principalele motive datorită cărora turiştii români preferă staţiunea Mamaia sunt experienţa anterioară pozitivă (42%), opţiunile pentru petrecerea timpului liber (39%) şi plajele amenajate (35%).

Mamaia este atât cea mai populară, cât şi cea mai atrăgătoare staţiune de pe litoralul românesc pentru turiştii români.

Potrivit studiului realizat de Reveal Marketing Research, în topul celor mai vizitate staţiuni de pe litoralul românesc regăsim Mamaia (67%), Costineşti (60%) şi Eforie Nord (60%).

 

Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17882

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici