Premieră la Institutul Marius Nasta. Call Center pentru rudele pacienţilor internaţi la ATI COVID

Un call center pentru rudele şi aparţinătorii pacienţilor din ATI COVID a fost deschis, în premieră, la Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta. Serviciul funcţionează zilnic în câteva intervale orare.

200 afişări
Imaginea articolului Premieră la Institutul Marius Nasta. Call Center pentru rudele pacienţilor internaţi la ATI COVID

Rudele şi aparţinătorii pacienţilor din secţia ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta pot afla zilnic informaţii despre starea de sănătate a celor internaţi. Acest lucru este posibil prin serviciul de call center implementat la iniţiativa unităţii medicale pe o platformă complexă şi cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS).

Iniţiativa unităţii medicale are o importantă utilitate, întrucât accesul străinilor nu este permis în spital.

„Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internaţi în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informaţiile în privinţa stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să ţină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situaţii, dar şi în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare şi mulţi dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparţinătorilor acestor pacienţi. Astfel, am decis să înfiinţăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internaţi la Institutul Marius Nasta în stare gravă, în ATI COVID-19, şi să le oferim toate detaliile despre pacienţi. Înţelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înţelegem suferinţa şi înţelegem că pandemia a îngrădit accesul aparţinătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparţinători, să îi ajutăm şi să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putinţă pentru ca totul să fie bine. Luptăm cu toate forţele pentru fiecare minut din viaţa pacienţilor noştri şi vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta din capitală, Beatrice Mahler.

Rudele şi aparţinătorii pot suna ori de câte ori au nevoie să afle informaţii despre starea de sănătate a celor internaţi în secţia ATI COVID-19. Informaţiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării şi aflată în fişa de observaţie a pacientului.

Call center-ul va funcţiona 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 şi 14:00-20:00 şi va fi deservit de o echipă de voluntari, studenţi ai Facultăţii de Medicină din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti. Studenţii care deservesc call center-ul vor beneficia şi de suportul unui grup de psihologi.

Programul implementat cu ajutorul STS este unul pilot în România şi urmăreşte îmbunătăţirea actului medical, prin oferirea de suport pacienţilor şi familiilor acestora.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici