Antifragile, produsul care arată ce colete sunt lovite, a câştigat UPGRADE 100 Floors Elevators Pitch

Antifragile, produsul care arată ce colete sunt lovite sau manipulate neglijent în timpul transportului curierilor, a câştigat vineri seara la ICEE.Fest: UPGRADE 100 Floors Elevators Pitch şi a primit 50.000 de euro

327 afișări
Imaginea articolului Antifragile, produsul care arată ce colete sunt lovite, a câştigat UPGRADE 100 Floors Elevators Pitch

Antifragile, care arată ce colete sunt lovite, a câştigat UPGRADE 100 Floors Elevators Pitch

Antifragile este un produs creat pentru identificarea coletelor scăpate sau lovite în timpul transportului curierilor. Au participat la Innovation Labs şi EU Startups Summit, iar printre fondatori se numără un fost participant la tabăra de antreprenoriat Startup Your Life. Anti-fragile dezvoltă un sistem de etichete inteligente pentru a asigura monitorizarea de la distanţă a coletelor pe parcursul transportului. Eticheta îşi schimbă culoarea în cazul unor incidente produse pe parcursul manevrării coletului iar furnizorii şi clienţii pot să acceseze în timp real informaţii privind stadiul expediţiei.

Nu mai puţin de 14 startup-uri au fost finaliste la UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch. Acestea au avut câte 200 de secunde de prezentare pentru şansa de a câştiga 50.000 de euro în notă convertibilă de la GapMinder. Competiţia a avut loc vineri, la pe Upgrade Scene 2 din cadrul ICEE.Fest: UPGRADE 100, la finalul celor două zile de festival.

Din juriu au făcut parte Mălin Ştefănescu (TechAngels), Panagiotis Karampinis (Endeavor Greece), Louise Beaumont (techUK), Marius Ghenea (3TS Capital), Dragoş Stănescu (0 Day Capital), Mihai Sfinţescu (Abilito Capital), Dan Sturza (Fribourg Capital), Dan Mihăescu (GapMinder), Zsolt Winkler (MOLGROUP), Ionuţ Stanimir (BCR), Radu Georgescu (Gecad Investments), Andrei Pitiş (Fitbit) şi Nicholas Baghdadi (UiPath).

Votul publicului a desemnat în calitate de câştigător al premiului de popularitate Doc Book. DocBook este prezentat ca un marketplace de medici, care oferă posibilitatea de a găsi un specialist pentru problema utilizatorului. Pe platformă sunt 3.500 demedici şi se laudă cu 40.000 de instalări.

Juriul de selecţie a ales 15 startup-uri iniţial, dar unul dintre cele selectate s-a retras din competiţie din motive logistice. Startup-urile participante la finală sunt unele ori cu experienţă, ori la început de drum, din domenii precum fintech, SaaS, blockchain, logistică, proptech, healthtech sau robotic process automation, a anunţat platforma start-up.ro.

În competiţie au fost proiecte cu mize foarte diferite

Mission Critical a participat în calitate de startup de procesare robotică automatizată care oferă servicii de automatizare pentru task-uri repetitive. Au aplicaţii pentru industria hotelieră, unde au implementat soluţii de management a buletinelor şi documentelor personale, dar şi pentru SAP şi Oracle.

Monday, platforma care pune în legătură experţii în sănătate, nutriţionişti, antrenori personali şi ambasadorii unui stil de viaţă sănătos. Printre fondatori se numără Mikael Fredholm, fost CEO al World Class România.

Swazm, o platformă blockchain care permite o descentralizare eficientă prin crearea unei noi infrastructuri prin care se poate muta stocarea pe un server blockchain.

Fagura, ca startup de microcreditare din Republica Moldova cu un sistem de peer to peer lending, prin care se fac împrumuturi între utilizatori.

O platformă care permite rezervări în peste 2000 de restaurante din România, ialoc.

Wineful, primul serviciu care livrează vinuri pe bază de abonament. A fost fondat în 2016 şi a primit investiţie în 2017 de la V7 Capital. Pe lângă serviciul online, Wineful a lansat şi un restaurant în Bucureşti.

Finplay, o aplicaţie mobilă care vrea să facă educaţie financiară pentru copii cu ajutorul jocurilor. Aceştia pot învăţa cum să facă un buget, cum să-l administreze etc. Finplay au câştigat Startup Weekend Fintech Edition anul acesta.

R-Create, o soluţie creată special pentru comercianţii online prin care aceştia pot folosi o pungă refolosibilă care va fi distribuită către clienţi şi care va reduce costurile, dar şi impactul asupra mediului.

Credimag este un marketplace care funcţionează pe bază de credit. Practic, orice produs poate fi cumpărat în rate, dar pe viitor va fi şi un marketplace de peer to peer lending.

Okaya este o platformă digitală care foloseşte jocuri şi metode de relaxare pentru a lupta cu burnout-ul, o problemă din ce în ce mai gravă la nivel mondial.

Bright Spaces este o platformă proptech realizată pentru uşurarea închirierii şi managementului spaţiilor din clădirile comerciale, de tip mall.

Beez e o platformă de cashback care-ţi permite să cumperi de pe magazinele online şi ulterior să primeşti o sumă înapoi din comisionul de afiliere primit de Beez. De asemenea, Beez vrea să dezvolte metode de creditare şi plată online.

Câştigătorii competiţiei au intrat în negociere cu GapMinder pentru 50.000 de euro.

Scena UPGRADE 2 a fost dedicată în 2019 startup-urilor şi a fost deschisă cu o dezbatere, condusă de Octavian Palade, Events&Content Strategist la start-up.ro, despre oportunităţile de finanţare la orice nivel al dezvoltării ai fi, cu reprezentanţi ai unor importante fonduri de investiţii, printre care Ondrej Bartos (General Partner Credo Ventures), Krzysztof Palucki (Associate OTB Ventures), Dan Mihăescu (GapMinder) sau Panagiotis Karampinis (Endeavor Greece).

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, şi-a schimbat numele şi a venit cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar şi speakeri profesionişti din domeniul transformării digitale au fost prezenţi în România, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), au anunţat organizatorii.

iCEE.fest: Upgrade 100 a asigurat pentru ediţia din 2019 nu mai puţin 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li s-au adăugat noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici