- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (23.07.2015, 13:13)
- Ana Obretin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BRAT: Investiţiile în publicitatea outdoor au crescut în primul semestru din 2015 cu 6%
Investiţiile în publicitatea outdoor (OOH) au crescut în primul semestru din 2015 cu 6% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, ajungând la o valoare de 27 de milioane de euro (ratecard), potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
299 afișări
BRAT: Investiţiile în publicitatea outdoor au crescut în primul semestru din 2015 cu 6% (Imagine: Publimedia / Shutterstock)
Această evoluţie pozitivă din primul semestru al anului 2015 respectă tendinţa generală de stabilitate a investiţiilor în publicitatea outdoor (OOH) observată în perioada ianuarie 2013 - iunie 2015, ceea ce indică un echilibru relativ la nivelul pieţei de publicitate outdoor.
În cadrul acestei analize au fost luate în calcul doar companiile care au beneficiat de monitorizare constantă în perioada mai sus menţionată, asigurându-se astfel acurateţea şi comparabilitatea datelor.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 21:32
• Preşedintele Iohannis se întâlneşte cu Joe Biden la Casa Albă
-
astăzi, 01:00
• LIVE UPDATE Israelul a început o operaţiune în Rafah / Este ultimul bastion al Hamas în Gaza / Netanyahu: Propunerea Hamas este departe de a satisface cererile Israelului
-
ieri, 21:30
• Polonia verifică dacă judecătorul care a cerut azil în Belarus a fost spion
-
ieri, 21:25
-
ieri, 17:26
• Germania îşi recheamă ambasadorul în Rusia din cauza îngrijorărilor legate de atacul cibernetic
-
ieri, 16:59
• Războiul cu drone maritime a început. Ce fac Statele Unite?
-
ieri, 15:56
• Macron şi von der Leyen îl presează pe Xi al Chinei cu privire la comerţ în discuţiile de la Paris
-
ieri, 15:25
• Israelul începe evacuarea unei părţi din Rafah, Hamas denunţă o „escaladare periculoasă”
-
ieri, 09:59
-
ieri, 14:52
• Vladimir Putin ordonă exerciţii nucleare ca răspuns la "ameninţările" lui Emmanuel Macron
-
-
ieri, 22:39
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 803. Armata ucraineană a distrus o navă rapidă a Armatei Ruse din Marea Neagră / Moscova pregăteşte o nouă ofensivă / Putin a ordonat exerciţii cu arme nucleare
-
ieri, 11:29
-
ieri, 12:42
-
• Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
Echilibrul observat în ansamblu pentru piaţa de publicitate outdoor se regăseşte şi la nivelul numărului de feţe suport ocupate (aproximativ 14.000 în primul semestru al anului 2015, faţă de 15.500 în aceeaşi perioadă a anului 2014), precum şi în evoluţia clienţilor care au investit în publicitatea OOH.
Sectoarele de activitate care au generat cele mai importante investiţii în publicitatea outdoor în primul semestru al lui 2015 sunt reprezentate de zona de retail şi de sectorul comunicaţiilor, acesta din urmă fiind puternic influenţat de activitatea de comunicare a clientului Telekom Romania.
Raportat la acelaşi interval al anului 2014, se observă că cea mai importantă evoluţie a investiţiilor în publicitatea outdoor a avut loc la nivelul sectorului financiar, acesta înregistrând o creştere de 45% şi având ca exponent principal clientul ING Group.
În ceea ce priveşte distribuţia volumelor atrase de cei mai importanţi jucători din industria panotajului, se observă că primele trei companii au cumulat 60% din totalul investiţiilor în piaţa de publicitate outdoor. Euromedia Group conduce acest top, reuşind să colecteze peste 8,5 milioane euro (valoare ratecard) din vânzarea spaţiilor publicitare deţinute, următoarele poziţii fiind ocupate de Getica OOH şi Affichage Romania.
BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presa scrisă, online, radio şi outdoor-OOH). Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.
Monitorizarea investiţiilor în publicitate (MIP) este studiul realizat de BRAT începând din anul 2011, care pune la dispoziţia pieţei de media şi de publicitate informaţii complete despre campaniile publicitare desfăşurate în cadrul publicaţiilor, radiourilor, site-urilor şi spaţiilor OOH.
În cadrul studiului de Monitorizare a investiţiilor în publicitate sunt înscrise peste 200 dintre cele mai relevante publicaţii naţionale, locale şi regionale, opt radiouri naţionale, aproximativ 2000 de site-uri, precum şi cele mai importante 12 companii de OOH. În cazul publicităţii online sunt monitorizate doar campaniile publicitare de tip display şi nu este inclusă publicitatea servită de site-uri specializate cum ar fi Google, Facebook, Yahoo etc.
Citește pe alephnews.ro: Atacul din Rafah, din punct de vedere militar: Se presupune că 2 batalioane Hamas se află în Rafah. Israelul îl caută pe Yahya Sinwar
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Școala de stat nu îi pregătește pe elevi pentru viitor. Elevii trebuie să învețe la privat
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Povestea unui miliardar controversat. Cum a ajuns acesta dintr-un criminal cu acte în regula un afacerist de succes ce învârtea miliarde, iar acum este falimentar şi aproape să ajungă la puşcărie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Manechinul a simțit că trebuie să atragă atenția între burlacii milionari de la Miami și a apărut așa în public, dar a fost întrebată imediat: „Ești bolnavă?”
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 02:02
Universitatea Craiova o învinge pe FCSB şi încinge lupta pentru locul 2 în Superligă
-
astăzi, 02:00