- Home
- Cultură-Media
- (02.09.2013, 23:01)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu aur la AdStars 2013
Un juriu internaţional format din directori de creaţie din întreaga lume şi condus la secţiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei "Why Don't You Come Over?", la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume.
175 afișări
Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu aur la AdStars 2013
Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în acelaşi festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct şi PSA (Public Service Announcements).
Aurul obţinut plasează campania într-o companie selectă de lucrări precum "Bridge of Life" pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud sau "My blood is red and black" pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia, premiate cu multiple trofee prestigioase anul acesta.
Performanţa din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obţinute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secţiunea Public Relations.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Moscova reacţionează la declaraţiile lui Macron şi David Cameron: Este o escaladare directă a tensiunilor în jurul conflictului ucrainean
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
Mihai Gongu, Director de Creaţie al GMP: “Mă bucură foarte tare trofeul, dar cel mai important premiu rămâne pentru mine faptul că este prima campanie românească care a avut un articol dedicat în Time Magazine. Mi-ar fi plăcut să primim Grand Prix-ul şi cei 10.000 de dolari, pe care să-i investim într-o campanie nouă pentru România.”
“Este un premiu pe care îl merită românii, cei care au înţeles că este timpul să venim cu un răspuns, care au preluat campania începută de GMP şi Gândul.info şi au transformat-o într-o cauză personală. Sper să îi avem alături în continuare pentru că nu plănuim să ne oprim.” declară Claudiu Pândaru, director editorial gândul.
Citeşte articolul integral despre premiul câştigat de campania Gândul pe www.gandul.info.
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Puncte cheie din interviul extins al lui Macron cu The Economist. Xi Jinping, surpriza interviului: „China nu-și dorește o Rusie care destabilizează, un Iran cu arme nucleare sau un Orient Mijlociu cufundat în haos”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:34
-
ieri, 22:00