Discovery va produce programe scurte, cu subiecte din România

Discovery va produce programe de scurtă durată cu subiecte din România, realizate de case de producţie locale, iniţiativa în acest sens fiind demarată deja, după cum a anunţat, marţi, Ada Roseti, Channel Manager al Discovery Networks în România.

51 afișări
Imaginea articolului Discovery va produce programe scurte, cu subiecte din România

Discovery va produce programe scurte, cu subiecte din România

Anunţul a fost făcut de Ada Roseti, în cadrul unei conferinţe de presă, la care au participat şi Katarzyna Kieli, Senior Vice President, Discovery Networks EMEA, şi Monika Kinal, Corporate Communications Manager CE.

Astfel, Ada Roseti, numită în luna februarie în fruntea biroului din România al Discovery, a prezentat noua grilă a televiziunii, adaptată la publicul românesc, şi strategia de dezvoltare a postului. În acest sens, ea a explicat că Discovery va produce programe de scurtă durată, cu subiecte de interes local, care ar putea fi chiar filmate în România, în funcţie de costurile financiare.

"La nivelul localizării efective vom începe prin a produce nişte viniete locale, programe de scurtă durată, cu subiecte de interes local, care să fie tratate însă într-o manieră de tip Discovery şi care să fie la un standard de calitate comparabil cu ale celorlalte programe. Aceste viniete vor fi difuzate între programele mari Discovery, într-o structură pe care o vom comunica, şi vor fi modul nostru de a începe să aducem şi România în Discovery nu doar Discovery în România (...) Suntem deja în partea de căutări, nu aş spune pre-producţie, care înseamnă un proiect ferm, şi încă nu am luat o decizie. Avem mai multe lucruri pe care le studiem în acest moment. Căutăm subiectele", a declarat Ada Roseti.

Ea a explicat că programele vor avea o durată de maxim 5 minute şi vor fi difuzate în calupuri.

Totodată, strategia Discovery pentru România vizează şi o grilă de programe localizată pentru publicul românesc. Noua grilă a fost pregătită, potrivit Katarzynei Kieli, pe baza cercetărilor derulate de Discovery Networks în 2007. "Investim în localizare. Avem o imagine foarte bună în România, o piaţă foarte importantă pentru noi. România este cea de-a doua piaţă ca mărime din această parte a Europei", a spus Katarzyna Kieli, precizând că Discovery Channel a avut, în România, în 2007, 14,8 milioane de telespectatori.

Astfel, noua grilă localizată a postului Discovery, care poate fi văzută pe ecrane începând de marţi, a fost construită în jurul emisiunii "Cum se fabrică/ How it's made", care a fost mutată de la ora 20.00, la ora 19.00, la concurenţă cu jurnalele de ştiri.

O altă modificare în grila Discovery este luni seara, de la 22.00, când postul va difuza două emisiuni dedicate iubitorilor de fotbal. "Având în vedere că e un an cu foarte mult sport, luni seara, când nu sunt programate meciuri de fotbal, avem un grupaj de două programe foarte puternice, dedicate publicului masculin - "Stiluri de luptă", de la ora 22.00, şi "Huliganii fotbalului", de la 23.00", a spus Ada Roseti.

Totodată, grila televiziunii aduce şi un program de trei ore, în fiecare weekend, care cuprinde emisiuni întrudite ca temă - istorie, ştiinţă etc. "Restul programelor Discovery au fost reaşezate", a explicat Roseti.

Noua grilă a Discovery va fi mediatizată printr-o campanie de marketing "Aici devine interesant", care pune accentul pe promovarea celor mai importante premiere şi programe de succes ale postului. Campania a fost lansată la 1 aprilie şi se va derula pe tot parcursul lunii. Publicul ţintă al campaniei este reprezentat de tineri curioşi, pasionaţi de lumea din jur.

Mijloacele de promovare a grilei postului sunt stripe-uri pe mijlocul paginii în ghiduri TV (Pro TV Magazin, Oblique TV şi ghidul Evenimentului Zilei). Totodată, programul "Cum se fabrică" va fi promovat, în premieră, în supermarketuri, prin intermediul sistemelor de televiziune cu circuit închis, amplasate lângă casele de marcat. La acestea se adaugă un spot radio, care va fi difuzat pe Europa FM, în timp ce bannere online vor fi postate pe site-urile www.gsp.ro şi www.hotnews.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici