Emisiunea "România, te iubesc!", lider de audienţă, la debutul celui de-al şaptelea sezon

Prima ediţie a celui de-al şaptelea sezon al emisiunii "România, te iubesc!", în care a fost prezentată o anchetă realizată de Alex Dima despre autostrăzile din România, a fost lider de audienţă duminică la Pro TV, informează televiziunea.

508 afișări
Imaginea articolului Emisiunea "România, te iubesc!", lider de audienţă, la debutul celui de-al şaptelea sezon

Emisiunea "România, te iubesc!", lider de audienţă, la debutul celui de-al şaptelea sezon

Telespectatorii Pro TV au mers alături de Alex Dima pe "AutostraDA România", iar prima ediţie a celui de-al şaptelea sezon al emisiunii "România, te iubesc!" a ocupat primul loc în topul audienţelor.

În minutul de aur al emisiunii, 18.56, aproape 1.200.000 de telespectatori de la nivelul întregii populaţii a României erau cu ochii pe Pro TV, care înregistra, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 7,5 puncte de rating şi 31,4% cotă de piaţă.

În intervalul orar 18.02 - 18.58, atunci când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a fost lider absolut de audienţă şi a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 4,2 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă, în timp ce Prima TV, următoarea clasată, avea de două ori mai puţin, respectiv 2,1 puncte de rating şi 9,3% cotă de piaţă. În tot acest timp, Antena 1 obţinea un rating de doar 0,9 puncte şi un share de 3,9 procente.

Şi pe publicul din mediul urban, Pro TV a deţinut supremaţia şi a înregistrat, în medie, un rating de 3,8 puncte şi 13,2 procente din cota de piaţă, în timp ce TVR, clasat pe următoarea poziţie, avea 2,7 puncte de rating şi 9,3% cotă de piaţă. Antena 1, clasată pe locul al V-lea, a înregistrat doar 1,4 puncte de rating şi 4,9% share.

Alex Dima continuă să prezinte peripeţiile de pe "AutostraDA România" şi săptămâna viitoare, în cea de-a doua ediţie din acest sezon a emisiunii "România, te iubesc!".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici